Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

NY DAGINSTITUTION I SOFIENDAL

Prækvalifikation
Opgaven udbydes som begrænset licitation med prækvalifikation i henhold til lbk. Nr. 1410 af 2007-12-07 om indhentning af tilbud på visse offentlige og offentligt støttede kontrakter. Aalborg Kommune, Familie- og beskæftigelsesforvaltningen indbyder herved interesserede til at anmode om prækvalifikation.

Totalentreprisen omfatter planlægning, projektering (arkitekt-, ingeniør- og landskabsarkitektydelser) og opførelse af en ny daginstitution beliggende på Sandtuevej i Sofiendal. Daginstitutionen er normeret til 165 børn og omfatter et bebygget areal på ca. 1670 m².

Den nye børnehave skal certificeres efter DGNB som en del af totalentreprisen.

Projektet tilknyttes commisioningsleder og totalentreprenøren udfører performancetest inden aflevering af byggeriet.

De afgivne tilbud vil blive bedømt ud fra kriteriet: ”det økonomiske mest fordelagtige tilbud” ved udbud med forhandling.

Underkriterier og vægtning af disse vil fremgå af udbudsmaterialet, der udsendes til de totalentreprenører der prækvalificeres.

Forhandlingen består af 2 præsentationsrunder, som bygherren kommenterer og bedømmer på. Efter bygherrens bedømmelse af 1. præsentationsrunde skæres de deltagende totalentreprenørteams ned fra 3 til 2 tilbudsgivere.

Der udbetales vederlag på kr. 75.000,- til de 3 totalentreprenører, som prækvalificeres og afleverer konditionsmæssigt tilbud.

Konkurrenceperioden forløber fra medio juni til PRIMO SEPTEMBER 2018.
Planlægning og projektering skal påregnes udført i perioden primo december til primo marts 2019.
Opførelsesperioden: medio marts 2019 til primo april 2020.

Bydende totalentreprenører, som måtte have interesse i at deltage i det begrænsede udbud, skal til bygherrerådgiver fremsende skriftlig anmodning omhandlende følgende oplysninger:

A) Beskrivelse af ansøger, herunder organisation og rådgiver(e).
B) Oplysning om ansøgers, egenkapital de seneste tre afsluttede regnskabsår, eller så længe ansøger har eksisteret, hvis det er kortere end 3 år.
C) Referenceliste over sammenlignelige opgaver, som ansøger og ansøgers rådgiver(e) har udført inden for de seneste FEM år, med angivelse af ordregiver, tidspunkt samt beskrivelse af opgavens indhold og omfang. Hver firma må maksimalt fremsende 5 referencer, og valget af disse skal motiveres.
D) Serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen. Serviceattest/dokumentation skal være udstedet indenfor det seneste år.

Mindstekrav:
Det er et krav, at ansøger har en positiv egenkapital i de seneste 3 afsluttede regnskabsår, eller så længe ansøger har eksisteret, hvis det er kortere end 3 år.
Det er et krav, at ansøger og ansøgers rådgiver(e) har udført sammenlignelige opgaver (f.eks. vuggestuer, børnehaver eller daginstitutioner) de seneste tre år.
Ordregiver vil opfordre 3 virksomheder til at afgive tilbud. Hvis flere end 3 virksomheder opfylder betingelserne for deltagelse, udvælges de ansøgere, der i lyset af den konkrete udbudte totalentreprise, har de bedste og mest velegnede referencer, jf. de oplysninger, der er krævet under litra C).

Skriftlig anmodning om deltagelse skal fremsendes til bygherrerådgiver:

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 25-05-2018) Luk udbudsdetaljer (gældende version 25-05-2018)
Titel NY DAGINSTITUTION I SOFIENDAL
Dokumenttype Udbud af bygge- og anlægsopgaver
Opgavebeskrivelse Prækvalifikation
Opgaven udbydes som begrænset licitation med prækvalifikation i henhold til lbk. Nr. 1410 af 2007-12-07 om indhentning af tilbud på visse offentlige og offentligt støttede kontrakter. Aalborg Kommune, Familie- og beskæftigelsesforvaltningen indbyder herved interesserede til at anmode om prækvalifikation.

Totalentreprisen omfatter planlægning, projektering (arkitekt-, ingeniør- og landskabsarkitektydelser) og opførelse af en ny daginstitution beliggende på Sandtuevej i Sofiendal. Daginstitutionen er normeret til 165 børn og omfatter et bebygget areal på ca. 1670 m².

Den nye børnehave skal certificeres efter DGNB som en del af totalentreprisen.

Projektet tilknyttes commisioningsleder og totalentreprenøren udfører performancetest inden aflevering af byggeriet.

De afgivne tilbud vil blive bedømt ud fra kriteriet: ”det økonomiske mest fordelagtige tilbud” ved udbud med forhandling.

Underkriterier og vægtning af disse vil fremgå af udbudsmaterialet, der udsendes til de totalentreprenører der prækvalificeres.

Forhandlingen består af 2 præsentationsrunder, som bygherren kommenterer og bedømmer på. Efter bygherrens bedømmelse af 1. præsentationsrunde skæres de deltagende totalentreprenørteams ned fra 3 til 2 tilbudsgivere.

Der udbetales vederlag på kr. 75.000,- til de 3 totalentreprenører, som prækvalificeres og afleverer konditionsmæssigt tilbud.

Konkurrenceperioden forløber fra medio juni til PRIMO SEPTEMBER 2018.
Planlægning og projektering skal påregnes udført i perioden primo december til primo marts 2019.
Opførelsesperioden: medio marts 2019 til primo april 2020.

Bydende totalentreprenører, som måtte have interesse i at deltage i det begrænsede udbud, skal til bygherrerådgiver fremsende skriftlig anmodning omhandlende følgende oplysninger:

A) Beskrivelse af ansøger, herunder organisation og rådgiver(e).
B) Oplysning om ansøgers, egenkapital de seneste tre afsluttede regnskabsår, eller så længe ansøger har eksisteret, hvis det er kortere end 3 år.
C) Referenceliste over sammenlignelige opgaver, som ansøger og ansøgers rådgiver(e) har udført inden for de seneste FEM år, med angivelse af ordregiver, tidspunkt samt beskrivelse af opgavens indhold og omfang. Hver firma må maksimalt fremsende 5 referencer, og valget af disse skal motiveres.
D) Serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen. Serviceattest/dokumentation skal være udstedet indenfor det seneste år.

Mindstekrav:
Det er et krav, at ansøger har en positiv egenkapital i de seneste 3 afsluttede regnskabsår, eller så længe ansøger har eksisteret, hvis det er kortere end 3 år.
Det er et krav, at ansøger og ansøgers rådgiver(e) har udført sammenlignelige opgaver (f.eks. vuggestuer, børnehaver eller daginstitutioner) de seneste tre år.
Ordregiver vil opfordre 3 virksomheder til at afgive tilbud. Hvis flere end 3 virksomheder opfylder betingelserne for deltagelse, udvælges de ansøgere, der i lyset af den konkrete udbudte totalentreprise, har de bedste og mest velegnede referencer, jf. de oplysninger, der er krævet under litra C).

Skriftlig anmodning om deltagelse skal fremsendes til bygherrerådgiver:
Annonceret 04-05-2018 kl. 13.10
Deadline 01-06-2018 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Bygge- og anlægsopgaver
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Mindstekrav:
Det er et krav, at ansøger har en positiv egenkapital i de seneste 3 afsluttede regnskabsår, eller så længe ansøger har eksisteret, hvis det er kortere end 3 år.
Det er et krav, at ansøger og ansøgers rådgiver(e) har udført sammenlignelige opgaver (f.eks. vuggestuer, børnehaver eller daginstitutioner) de seneste tre år.
Ordregiver vil opfordre 3 virksomheder til at afgive tilbud. Hvis flere end 3 virksomheder opfylder betingelserne for deltagelse, udvælges de ansøgere, der i lyset af den konkrete udbudte totalentreprise, har de bedste og mest velegnede referencer, jf. de oplysninger, der er krævet under litra C).
Dokumenter
Ordregiver Aalborg Kommune
Udvælgelseskriterier A) Beskrivelse af ansøger, herunder organisation og rådgiver(e).
B) Oplysning om ansøgers, egenkapital de seneste tre afsluttede regnskabsår, eller så længe ansøger har eksisteret, hvis det er kortere end 3 år.
C) Referenceliste over sammenlignelige opgaver, som ansøger og ansøgers rådgiver(e) har udført inden for de seneste FEM år, med angivelse af ordregiver, tidspunkt samt beskrivelse af opgavens indhold og omfang. Hver firma må maksimalt fremsende 5 referencer, og valget af disse skal motiveres.
D) Serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen. Serviceattest/dokumentation skal være udstedet indenfor det seneste år.
Adresse Boulevarden 13
9000
Aalborg
CPV kode 45000000-7 - Bygge- og anlægsarbejder
Udbudsform Begrænset licitation med prækvalifikation
Antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive tilbud 3
SMV venligt Nej
Kontaktperson Per Høygaard Kristensen
Kontakt E-mail: peh@niras.dk
Telefon: +45 29483376
Modtagers firmanavn NIRAS.DK
Adresse for modtagelse af tilbud Østre Havnegade 12, 9000 Aalborg
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[22-05-2018 13:53:02]
Der ændres så der kan angives referencer fra de sidste 5 år.
[25-05-2018 09:50:48]
Konkurrenceperioden ændres så den løber fra medio juni til primo september.

Åbn tidligere version 22-05-2018 Luk tidligere version 22-05-2018
Titel NY DAGINSTITUTION I SOFRIENDAL
Dokumenttype Udbud af bygge- og anlægsopgaver
Opgavebeskrivelse Prækvalifikation
Opgaven udbydes som begrænset licitation med prækvalifikation i henhold til lbk. Nr. 1410 af 2007-12-07 om indhentning af tilbud på visse offentlige of offentligt støttede kontrakter. Aalborg Kommune, Familie- og beskæftigelsesforvaltningen indbyder herved interesserede til at anmode om prækvalifikation.

Totalentreprisen omfatter planlægning, projektering (arkitekt-, ingeniør- og landskabsarkitektydelser) og opførelse af en ny daginstitution beliggende på Sandtuevej i Sofiendal. Daginstitutionen er normeret til 165 børn og omfatter et bebygget areal på ca. 1670 m².

Den nye børnehave skal certificeres efter DGNB som en del af totalentreprisen.

Projektet tilknyttes commisioningsleder og totalentreprenøren udfører performancetest inden aflevering af byggeriet.

De afgivne tilbud vil blive bedømt ud fra kriteriet: ”det økonomiske mest fordelagtige tilbud” ved udbud med forhandling.

Underkriterier og vægtning af disse vil fremgå af udbudsmaterialet, der udsendes til de totalentreprenører der prækvalificeres.

Forhandlingen består af 2 præsentationsrunder, som bygherren kommenterer og bedømmer på. Efter bygherrens bedømmelse af 1. præsentationsrunde skæres de deltagende totalentreprenørteams ned fra 3 til 2 tilbudsgivere.

Der udbetales vederlag på kr. 75.000,- til de 3 totalentreprenører, som prækvalificeres og afleverer konditionsmæssigt tilbud.

Konkurrenceperioden forløber fra medio juni til medio august 2018.
Planlægning og projektering skal påregnes udført i perioden primo december til primo marts 2019.
Opførelsesperioden: medio marts 2019 til primo april 2020.

Bydende totalentreprenører, som måtte have interesse i at deltage i det begrænsede udbud, skal til bygherrerådgiver fremsende skriftlig anmodning omhandlende følgende oplysninger:

A) Beskrivelse af ansøger, herunder organisation og rådgiver(e).
B) Oplysning om ansøgers, egenkapital de seneste tre afsluttede regnskabsår, eller så længe ansøger har eksisteret, hvis det er kortere end 3 år.
C) Referenceliste over sammenlignelige opgaver, som ansøger og ansøgers rådgiver(e) har udført inden for de seneste FEM år, med angivelse af ordregiver, tidspunkt samt beskrivelse af opgavens indhold og omfang. Hver firma må maksimalt fremsende 5 referencer, og valget af disse skal motiveres.
D) Serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen. Serviceattest/dokumentation skal være udstedet indenfor det seneste år.

Mindstekrav:
Det er et krav, at ansøger har en positiv egenkapital i de seneste 3 afsluttede regnskabsår, eller så længe ansøger har eksisteret, hvis det er kortere end 3 år.
Det er et krav, at ansøger og ansøgers rådgiver(e) har udført sammenlignelige opgaver (f.eks. vuggestuer, børnehaver eller daginstitutioner) de seneste tre år.
Ordregiver vil opfordre 3 virksomheder til at afgive tilbud. Hvis flere end 3 virksomheder opfylder betingelserne for deltagelse, udvælges de ansøgere, der i lyset af den konkrete udbudte totalentreprise, har de bedste og mest velegnede referencer, jf. de oplysninger, der er krævet under litra C).


Skriftlig anmodning om deltagelse skal fremsendes til bygherrerådgiver:
Annonceret 04-05-2018 kl. 13.10
Deadline 01-06-2018 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Bygge- og anlægsopgaver
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Mindstekrav:
Det er et krav, at ansøger har en positiv egenkapital i de seneste 3 afsluttede regnskabsår, eller så længe ansøger har eksisteret, hvis det er kortere end 3 år.
Det er et krav, at ansøger og ansøgers rådgiver(e) har udført sammenlignelige opgaver (f.eks. vuggestuer, børnehaver eller daginstitutioner) de seneste tre år.
Ordregiver vil opfordre 3 virksomheder til at afgive tilbud. Hvis flere end 3 virksomheder opfylder betingelserne for deltagelse, udvælges de ansøgere, der i lyset af den konkrete udbudte totalentreprise, har de bedste og mest velegnede referencer, jf. de oplysninger, der er krævet under litra C).
Dokumenter
Ordregiver Aalborg Kommune
Udvælgelseskriterier A) Beskrivelse af ansøger, herunder organisation og rådgiver(e).
B) Oplysning om ansøgers, egenkapital de seneste tre afsluttede regnskabsår, eller så længe ansøger har eksisteret, hvis det er kortere end 3 år.
C) Referenceliste over sammenlignelige opgaver, som ansøger og ansøgers rådgiver(e) har udført inden for de seneste FEM år, med angivelse af ordregiver, tidspunkt samt beskrivelse af opgavens indhold og omfang. Hver firma må maksimalt fremsende 5 referencer, og valget af disse skal motiveres.
D) Serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen. Serviceattest/dokumentation skal være udstedet indenfor det seneste år.
Adresse Boulevarden 13
9000
Aalborg
CPV kode 45000000-7 - Bygge- og anlægsarbejder
Udbudsform Begrænset licitation med prækvalifikation
Antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive tilbud 3
SMV venligt Nej
Kontaktperson Per Høygaard Kristensen
Kontakt E-mail: peh@niras.dk
Telefon: +45 29483376
Modtagers firmanavn NIRAS.DK
Adresse for modtagelse af tilbud Østre Havnegade 12, 9000 Aalborg
Åbn tidligere version 04-05-2018 Luk tidligere version 04-05-2018
Titel NY DAGINSTITUTION I SOFRIENDAL
Dokumenttype Udbud af bygge- og anlægsopgaver
Opgavebeskrivelse Prækvalifikation
Opgaven udbydes som begrænset licitation med prækvalifikation i henhold til lbk. Nr. 1410 af 2007-12-07 om indhentning af tilbud på visse offentlige of offentligt støttede kontrakter. Aalborg Kommune, Familie- og beskæftigelsesforvaltningen indbyder herved interesserede til at anmode om prækvalifikation.

Totalentreprisen omfatter planlægning, projektering (arkitekt-, ingeniør- og landskabsarkitektydelser) og opførelse af en ny daginstitution beliggende på Sandtuevej i Sofiendal. Daginstitutionen er normeret til 165 børn og omfatter et bebygget areal på ca. 1670 m².

Den nye børnehave skal certificeres efter DGNB som en del af totalentreprisen.

Projektet tilknyttes commisioningsleder og totalentreprenøren udfører performancetest inden aflevering af byggeriet.

De afgivne tilbud vil blive bedømt ud fra kriteriet: ”det økonomiske mest fordelagtige tilbud” ved udbud med forhandling.

Underkriterier og vægtning af disse vil fremgå af udbudsmaterialet, der udsendes til de totalentreprenører der prækvalificeres.

Forhandlingen består af 2 præsentationsrunder, som bygherren kommenterer og bedømmer på. Efter bygherrens bedømmelse af 1. præsentationsrunde skæres de deltagende totalentreprenørteams ned fra 3 til 2 tilbudsgivere.

Der udbetales vederlag på kr. 75.000,- til de 3 totalentreprenører, som prækvalificeres og afleverer konditionsmæssigt tilbud.

Konkurrenceperioden forløber fra medio juni til medio august 2018.
Planlægning og projektering skal påregnes udført i perioden primo december til primo marts 2019.
Opførelsesperioden: medio marts 2019 til primo april 2020.

Bydende totalentreprenører, som måtte have interesse i at deltage i det begrænsede udbud, skal til bygherrerådgiver fremsende skriftlig anmodning omhandlende følgende oplysninger:

A) Beskrivelse af ansøger, herunder organisation og rådgiver(e).
B) Oplysning om ansøgers, egenkapital de seneste tre afsluttede regnskabsår, eller så længe ansøger har eksisteret, hvis det er kortere end 3 år.
C) Referenceliste over sammenlignelige opgaver, som ansøger og ansøgers rådgiver(e) har udført inden for de seneste tre år, med angivelse af ordregiver, tidspunkt samt beskrivelse af opgavens indhold og omfang. Hver firma må maksimalt fremsende 5 referencer, og valget af disse skal motiveres.
D) Serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen. Serviceattest/dokumentation skal være udstedet indenfor det seneste år.

Mindstekrav:
Det er et krav, at ansøger har en positiv egenkapital i de seneste 3 afsluttede regnskabsår, eller så længe ansøger har eksisteret, hvis det er kortere end 3 år.
Det er et krav, at ansøger og ansøgers rådgiver(e) har udført sammenlignelige opgaver (f.eks. vuggestuer, børnehaver eller daginstitutioner) de seneste tre år.
Ordregiver vil opfordre 3 virksomheder til at afgive tilbud. Hvis flere end 3 virksomheder opfylder betingelserne for deltagelse, udvælges de ansøgere, der i lyset af den konkrete udbudte totalentreprise, har de bedste og mest velegnede referencer, jf. de oplysninger, der er krævet under litra C).


Skriftlig anmodning om deltagelse skal fremsendes til bygherrerådgiver:
Annonceret 04-05-2018 kl. 13.12
Deadline 01-06-2018 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Bygge- og anlægsopgaver
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Mindstekrav:
Det er et krav, at ansøger har en positiv egenkapital i de seneste 3 afsluttede regnskabsår, eller så længe ansøger har eksisteret, hvis det er kortere end 3 år.
Det er et krav, at ansøger og ansøgers rådgiver(e) har udført sammenlignelige opgaver (f.eks. vuggestuer, børnehaver eller daginstitutioner) de seneste tre år.
Ordregiver vil opfordre 3 virksomheder til at afgive tilbud. Hvis flere end 3 virksomheder opfylder betingelserne for deltagelse, udvælges de ansøgere, der i lyset af den konkrete udbudte totalentreprise, har de bedste og mest velegnede referencer, jf. de oplysninger, der er krævet under litra C).
Dokumenter
Ordregiver Aalborg Kommune
Udvælgelseskriterier A) Beskrivelse af ansøger, herunder organisation og rådgiver(e).
B) Oplysning om ansøgers, egenkapital de seneste tre afsluttede regnskabsår, eller så længe ansøger har eksisteret, hvis det er kortere end 3 år.
C) Referenceliste over sammenlignelige opgaver, som ansøger og ansøgers rådgiver(e) har udført inden for de seneste tre år, med angivelse af ordregiver, tidspunkt samt beskrivelse af opgavens indhold og omfang. Hver firma må maksimalt fremsende 5 referencer, og valget af disse skal motiveres.
D) Serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen. Serviceattest/dokumentation skal være udstedet indenfor det seneste år.
Adresse Boulevarden 13
9000
Aalborg
CPV kode 45000000-7 - Bygge- og anlægsarbejder
Udbudsform Begrænset licitation med prækvalifikation
Antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive tilbud 3
SMV venligt Nej
Kontaktperson Per Høygaard Kristensen
Kontakt E-mail: peh@niras.dk
Telefon: +45 29483376
Modtagers firmanavn NIRAS.DK
Adresse for modtagelse af tilbud Østre Havnegade 12, 9000 Aalborg