Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Udbud af pengeinstitutaftale for Nyborg Kommune

Nyborg Kommune ønsker at indgå én samlet aftale med et pengeinstitut med henblik på håndtering af kommunens daglige bankforretninger og kapitalforvaltning.
Ydelsen skal bl.a. dække:
- Alle betalingstransaktioner, dog undtaget de transaktioner, der jf. lovgivningen skal foregå via OBS-kontoen
- Adgang til at anvende pengeinstituttets onlinebank
- Øvrige forretninger såsom brug af valutaveksling, kontante indbetalinger, døgnboksindbetalinger, nationalbankoverførsler, Visa/Dankort, MasterCards m.v.
- Rådgivning om daglige transaktioner m.v.
- En kreditfacilitet på kr. 150 mio.
- Kapitalforvaltning
Kommunen ønsker at indgå en 4-årig aftale, jf. bilag 1 Kontraktudkast.
Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: https://permalink.mercell.com/0.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på den blå linie nederst: "Meld din interesse". Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle filer og informationer om opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 05-11-2019) Luk udbudsdetaljer (gældende version 05-11-2019)
Titel Udbud af pengeinstitutaftale for Nyborg Kommune
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser uden klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Nyborg Kommune ønsker at indgå én samlet aftale med et pengeinstitut med henblik på håndtering af kommunens daglige bankforretninger og kapitalforvaltning.
Ydelsen skal bl.a. dække:
- Alle betalingstransaktioner, dog undtaget de transaktioner, der jf. lovgivningen skal foregå via OBS-kontoen
- Adgang til at anvende pengeinstituttets onlinebank
- Øvrige forretninger såsom brug af valutaveksling, kontante indbetalinger, døgnboksindbetalinger, nationalbankoverførsler, Visa/Dankort, MasterCards m.v.
- Rådgivning om daglige transaktioner m.v.
- En kreditfacilitet på kr. 150 mio.
- Kapitalforvaltning
Kommunen ønsker at indgå en 4-årig aftale, jf. bilag 1 Kontraktudkast.
Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: https://permalink.mercell.com/0.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på den blå linie nederst: "Meld din interesse". Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle filer og informationer om opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
Deadline 12-12-2019 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Totale omkostninger 60 %, Kvalitet 30 %, IT-løsning 10 %
Link til udbudsmateriale https://permalink.mercell.com/116829415.aspx
Ordregiver Nyborg Kommune
Udvælgelseskriterier Se udbudsbetingelserne
Adresse Torvet 1
5800
Nyborg
CPV kode 66000000-0 - Finansielle tjenester og forsikringstjenester
66150000-6 - Forvaltning af kapitalmarkeder
66170000-2 - Finansielle konsulentydelser, behandling og clearing af finansielle transaktioner
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Cecilie Lindegaard Hansen
Kontakt E-mail: ceh@nyborg.dk
Telefon: +45 63337728
Modtagers firmanavn Mercell Danmark A/S
Adresse for modtagelse af tilbud https://permalink.mercell.com/116829415.aspx