Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Indkøb af registreringssystem

Kontrakt om indkøb af registrerinsgsystem

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 15-11-2018) Luk udbudsdetaljer (gældende version 15-11-2018)
Titel Indkøb af registreringssystem
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Kontrakt om indkøb af registrerinsgsystem
Annonceret 15-11-2018 kl. 10.20
Deadline 30-11-2018 kl. 14.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Varekøb
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier 60 % for løsningsbeskirvelse og 40 % for pris
Link til udbudsmateriale https://www.ethics.dk/ethics/eo#/6990a874-9575-4879-8f6a-51eebada7f9a/homepage
Ordregiver Aalborg Universitet
Udvælgelseskriterier Forud for evalueringen af de afgivne tilbud vil der blive foretaget en vurdering af tilbudsgivernes egnethed.

Tilbudsgiver skal underskrive og medsende tro- og love erklæringer vedrørende følgende forhold:

• Ubetalt forfalden gæld til det offentlige, jf. udbudsloven § 135, stk. 3, og udelukkelsesgrundene i udbudsloven § 135, stk. 1 og 137, stk. 1

• Social ansvarlighed

Erklæringer til udfyldelse og underskrift er vedlagt tilbudsmaterialet.
Adresse Fredrik Bajers Vej 5
9220
Aalborg
WWW: www.aau.dk
CPV kode 48000000-8 - Programpakker og informationssystemer
48400000-2 - Programpakke til forvaltning af forretningstransaktioner og privatsager
48781000-6 - Programpakke til systemadministration
72000000-5 - It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
SMV venligt Ja
Kontaktperson Henrik Holtse
Kontakt E-mail: hh@aumento.dk
Telefon: +45 31386602
Modtagers firmanavn Advokat Henrik Holtse
Adresse for modtagelse af tilbud Via det digitale indkøbssystem, Etichs
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[15-11-2018 10:33:29]
Linket til udbudsmaterialet er rettet.

Åbn tidligere version 15-11-2018 Luk tidligere version 15-11-2018
Titel Indkøb af registreringssystem
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Kontrakt om indkøb af registrerinsgsystem
Annonceret 15-11-2018 kl. 10.20
Deadline 30-11-2018 kl. 14.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Varekøb
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier 60 % for løsningsbeskirvelse og 40 % for pris
Link til udbudsmateriale www.etichs.dk
Ordregiver Aalborg Universitet
Udvælgelseskriterier Forud for evalueringen af de afgivne tilbud vil der blive foretaget en vurdering af tilbudsgivernes egnethed.

Tilbudsgiver skal underskrive og medsende tro- og love erklæringer vedrørende følgende forhold:

• Ubetalt forfalden gæld til det offentlige, jf. udbudsloven § 135, stk. 3, og udelukkelsesgrundene i udbudsloven § 135, stk. 1 og 137, stk. 1

• Social ansvarlighed

Erklæringer til udfyldelse og underskrift er vedlagt tilbudsmaterialet.
Adresse Fredrik Bajers Vej 5
9220
Aalborg
WWW: www.aau.dk
CPV kode 48000000-8 - Programpakker og informationssystemer
48400000-2 - Programpakke til forvaltning af forretningstransaktioner og privatsager
48781000-6 - Programpakke til systemadministration
72000000-5 - It-tjenester: rådgivning, programmeludvikling, internet og support
SMV venligt Ja
Kontaktperson Henrik Holtse
Kontakt E-mail: hh@aumento.dk
Telefon: +45 31386602
Modtagers firmanavn Advokat Henrik Holtse
Adresse for modtagelse af tilbud Via det digitale indkøbssystem, Etichs