Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Intern revision

Opgaven omfatter tjenesteydelse i forbindelse med intern revision af Institut for Menneskerettigheder.

For mere information se vedhæftede "Generelle betingelser".

Tilføjet den 13-11-2015:
* Hele §9 aftalen er vedhæftet som bilag
* Udbuddet inkluderer tre regnskabår, henholdsvis 2015, 2016 og 2017
* Rammen for prisen på tilbuddet gælder for hele kontraktperioden og de inkluderende tre regnskabår, jf. ovenfor

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 13-11-2015) Luk udbudsdetaljer (gældende version 13-11-2015)
Titel Intern revision
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Opgaven omfatter tjenesteydelse i forbindelse med intern revision af Institut for Menneskerettigheder.

For mere information se vedhæftede "Generelle betingelser".

Tilføjet den 13-11-2015:
* Hele §9 aftalen er vedhæftet som bilag
* Udbuddet inkluderer tre regnskabår, henholdsvis 2015, 2016 og 2017
* Rammen for prisen på tilbuddet gælder for hele kontraktperioden og de inkluderende tre regnskabår, jf. ovenfor
Annonceret 09-11-2015 kl. 12.00
Deadline 23-11-2015 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier 70% kompetencer
30% økonomi
Dokumenter
Ordregiver Institut for Menneskerettigheder — Danmarks Nationale Menneskerettighedsinstitution
Skønnet kontraktsum 600000 DKK
Udvælgelseskriterier Jf. Generelle betingelser
Adresse Wilders Plads 8K
1403
København K
CPV kode 79212300-6 - Tjenesteydelser i forbindelse med pligtrevision
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Anette Jankowski
Kontakt E-mail: udbud@humanrights.dk
Telefon: +45 32698888
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[13-11-2015 14:28:26]
Hele §9-aftalen er vedhæftet som bilag samt angivelse af de inkluderende regnskabsår og rammeprisen er nærmere præciseret.

Åbn tidligere version 09-11-2015 Luk tidligere version 09-11-2015
Titel Intern revision
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Opgaven omfatter tjenesteydelse i forbindelse med intern revision af Institut for Menneskerettigheder.

For mere information se vedhæftede "Generelle betingelser".
Annonceret 09-11-2015 kl. 12.00
Deadline 23-11-2015 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier 70% kompetencer
30% økonomi
Dokumenter
Ordregiver Institut for Menneskerettigheder — Danmarks Nationale Menneskerettighedsinstitution
Skønnet kontraktsum 600000 DKK
Udvælgelseskriterier Jf. Generelle betingelser
Adresse Wilders Plads 8K
1403
København K
CPV kode 79212300-6 - Tjenesteydelser i forbindelse med pligtrevision
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Anette Jankowski
Kontakt E-mail: udbud@humanrights.dk
Telefon: +45 32698888