Danske Regioner og de fem regioner vil i forbindelse med Regionsvalget i 2013 etablere en fælles web-indsats - en web-platform/hjemmeside - med præsentation af valget, kandidaterne og regionerne. Regionerne har valgt at understøtte valgindsatsen med et selvstændigt underholdende spil-element. Spil-elementet skal være et tydeligt og underholdende digitalt indslag, som fungerer i sammenhæng med den øvrige valgindsats. Formålet med spil-elementet er generelt, at øge kendskabet til regionernes opgaver og opgaveløsning. Desuden ønskes det, at spil-elementet: • Fungerer som underholdende indgang til den øvrige del af den digitale valgindsats. • Stimulerer spillerne til at søge yderligere viden om regionerne. • Understøtter interaktion mellem spillerne og potentielle spillere ved at man kan udfordre og invitere til spil. • Indeholder et socialt aspekt, ved at man kan spille sammen flere ad gangen og ved at man kan spille mod andre spillere. • Kan spilles alene. • Indeholder en kobling til sociale medier Spil-elementets målgruppe er sat til de 25-40-årige. Pristilbuddet kan maksimalt lyde på 360.000 kr. eksklusiv moms, og skal dække alle udviklingsomkostninger. Spørgsmål Spørgsmål stillet 10 dage før tilbudsfristen, vil blive besvaret. Senest 6 dage før tilbudsfristen vil spørgsmålene blive besvaret. Spørgsmål vil blive besvaret skriftligt. Spørgsmål og svar vil i anonymiseret form blive offentliggjort på www.regioner.dk: http://www.regioner.dk/Om+Regionerne/Udbud+vedr+regionsvalget+2013.aspx
[14-01-2013 14:40:06] [18-01-2013 13:22:51] [18-01-2013 13:25:23] Udbuddet er blevet opdateret med link til spørgsmål/svar