Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Dynamisk indkøbssystem for revisionsydelser

Udbud af dynamisk indkøbssystem for revisionsydelser.

Digitaliseringsstyrelsen ønsker med dette udbud at etablere et dynamisk indkøbssystem for levering af revisionsydelser til Digitaliseringsstyrelsen. Det dynamiske indkøbssystem omfatter diverse revisionsydelser, herunder forskellige typer revisionserklæringer.

Udbuddet af det dynamiske indkøbssystem forventes offentliggjort i Q2 2024 og er herefter åbent for løbende ansøgning om optagelse.

Åbn dokument 1 (09-02-2024) Luk dokument 1 (09-02-2024)
Titel Dynamisk indkøbssystem for revisionsydelser
Dokumenttype Indberetning af indkøbsplaner
Opgavebeskrivelse Udbud af dynamisk indkøbssystem for revisionsydelser.

Digitaliseringsstyrelsen ønsker med dette udbud at etablere et dynamisk indkøbssystem for levering af revisionsydelser til Digitaliseringsstyrelsen. Det dynamiske indkøbssystem omfatter diverse revisionsydelser, herunder forskellige typer revisionserklæringer.

Udbuddet af det dynamiske indkøbssystem forventes offentliggjort i Q2 2024 og er herefter åbent for løbende ansøgning om optagelse.
Annonceret 09-02-2024 kl. 14.33
Deadline
Udbudstype Indkøbsplaner
Opgavetype
Tildelingskriterier
Ordregiver Digitaliseringsstyrelsen
Adresse Landgreven 4
1017
København K
CPV kode
Kontakt E-mail: digst@digst.dk
Telefon: +45 33925200