Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Tjenester i forbindelse med reklamekampagner 2020/S 249-620904

Kort beskrivelse

Fødevarestyrelsen ønsker en klar markedsføringsstrategi for Det Statslige Dyrevelfærdsmærke (Dyrevelfærdsmærket) i 2021. Målet med strategien er at understøtte den markedsdrevet dyrevelfærd samt understøtte danskerne i deres indkøb af produkter med mærket. Dette med henblik på at skabe bedre dyrevelfærd for flere dyr.

I udbuddet indgår følgende opgaver:

- Udarbejde ny målgruppeanalyse

- Udvikling af mediestrategi

- Eksekvering af mediestrategi samt løbende optimering

- Løbende evaluering og tilpasning.

Læs mere
Ordregiver Fødevarestyrelsen
Annonceret 22-12-2020 kl. 00.00
Sidst ændret 22-12-2020 kl. 09.00
Deadline 22-01-2021 Se klokkeslæt under udbudsdetaljer
Udbudstype EU-udbud
Udbudsdetaljer http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:620904-2020:TEXT:DA:HTML
Leveringssted DANMARK, Hovedstaden
Dokumenttype Udbudsbekendtgørelse