Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Annoncering af strategisk lead-bureau til 2021 kampagne

VisitDenmark søger et strategisk lead-bureau til udvikling af en eller flere stærke kampagner, der skal ændre holdning og adfærd og derigennem overbevise danskerne om at holde ferie i Danmark i 2021.
Opgaven vil bestå af strategi- og konceptudvikling samt kontinuerlig strategisk og taktisk sparring gennem hele 2021. VisitDenmark søger derfor et bureau med evnen til at finde de rigtige indsigter og omsætte disse til god kommunikation, der er relevant for målgrupperne. VisitDenmark har i 2020 anvendt konceptet ”Meget mere end bare Danmark” (www.megetmereendbare.dk). Et koncept, som har vundet bredt kendskab i befolkningen. En del af tilbudsprocessen for de tre bureauer, som bliver prækvalificeret til opgaven vil derfor være at tage stilling til, om – og i så fald hvordan – konceptet kan føres med ind i kommunikationen i 2021.
Nærværende annoncering indeholder en option på, at den Danmarks-rettede markedsføring også kan omfatte indsatser for at få danske virksomheder og organisationer til at holde flere møder og konferencer i Danmark.
Annonceringen gennemføres gennem Ethics. Alle henvendelser, herunder spørgsmål, skal således ske via Ethics. Ansøgningerne og efterfølgende tilbud skal ligeledes indsendes via Ethics. Disse kan ikke indsendes på anden vis.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 27-10-2020) Luk udbudsdetaljer (gældende version 27-10-2020)
Titel Annoncering af strategisk lead-bureau til 2021 kampagne
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse VisitDenmark søger et strategisk lead-bureau til udvikling af en eller flere stærke kampagner, der skal ændre holdning og adfærd og derigennem overbevise danskerne om at holde ferie i Danmark i 2021.
Opgaven vil bestå af strategi- og konceptudvikling samt kontinuerlig strategisk og taktisk sparring gennem hele 2021. VisitDenmark søger derfor et bureau med evnen til at finde de rigtige indsigter og omsætte disse til god kommunikation, der er relevant for målgrupperne. VisitDenmark har i 2020 anvendt konceptet ”Meget mere end bare Danmark” (www.megetmereendbare.dk). Et koncept, som har vundet bredt kendskab i befolkningen. En del af tilbudsprocessen for de tre bureauer, som bliver prækvalificeret til opgaven vil derfor være at tage stilling til, om – og i så fald hvordan – konceptet kan føres med ind i kommunikationen i 2021.
Nærværende annoncering indeholder en option på, at den Danmarks-rettede markedsføring også kan omfatte indsatser for at få danske virksomheder og organisationer til at holde flere møder og konferencer i Danmark.
Annonceringen gennemføres gennem Ethics. Alle henvendelser, herunder spørgsmål, skal således ske via Ethics. Ansøgningerne og efterfølgende tilbud skal ligeledes indsendes via Ethics. Disse kan ikke indsendes på anden vis.
Annonceret 27-10-2020 kl. 09.47
Deadline 10-11-2020 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Organisering, kompetencer og timepris (vægter 50%), Løsningsbesvarelse (vægter 50 %)
Link til udbudsmateriale https://www.ethics.dk/ethics/eo#/35201c04-e72a-4ede-8a8c-245b67aad5b3/homepage
Ordregiver VisitDenmark
Skønnet kontraktsum 1500000 DKK
Udvælgelseskriterier Interesserede ansøgere skal inden for ansøgningsfristen, via Ethics, indsende en ansøgning med følgende indhold:
• Kort beskrivelse af bureauet
• Oplysninger om følgende økonomiske nøgletal:
o Årlig omsætning for hvert af de to seneste afsluttede og reviderede regnskabsår
o Egenkapital for hvert af de to seneste afsluttede og reviderede regnskabsår
• Oplysninger om antal fastansatte medarbejdere
• Beskrivelse af referencer: Udvalgte egne tidligere referencer, som er relevante for opgaven, inkl. option.
Ansøgere skal minimum have en årlig omsætning på DKK 3 mio. og en positiv egenkapital i hvert af de seneste to afsluttede og revidere regnskabsår. Følgende er et mindstekrav for at kunne blive udvalgt til at afgive tilbud.
Såfremt der modtages mere end tre ansøgninger, vil VisitDenmark udvælge de tre bureauer, der på baggrund af deres referencer vurderes som de bedst egnede. I vurderingen heraf, vil VisitDenmark tillægge referencer med fokus på livsstil, rejse/ferie samt referencer der har fokus på branding positiv vægt. Det vil desuden blive tillagt positiv vægt, hvis der kan påvises referencer med erfaring fra B2B kampagner.
Ansøgere kan maksimalt indsende fire referencer. Referencer herudover vil ikke blive taget i betragtning.
Adresse Islands Brygge 43
2300
København S
CPV kode 79000000-4 - Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed
79340000-9 - Servicevirksomhed i forbindelse med reklame og marketing
79341000-6 - Reklamevirksomhed
79341100-7 - Konsulentvirksomhed i forbindelse med reklame
79341400-0 - Tjenester i forbindelse med reklamekampagner
79416000-3 - PR-virksomhed
Udbudsform Begrænset udbud (indkaldelse af interessetilkendegivelser/prækvalifikation)
SMV venligt Ja
Kontaktperson Jacob Lisbygd
Kontakt E-mail: jl@visitdenmark.com
Telefon: +45 51849286