Rammeaftale om tjenesteydelser i relation til løsning af opgaver under CA EPBD V
1. FORMÅL
Ordregiver (Energistyrelsen) har indgået kontrakt med Kommissionen om, at ordregiver skal varetage hovedkoordinatoropgaven for CA EPBD V, og i denne anledning er der behov for assistance til at udføre en række opgaver i forbindelse hermed. Disse opgaver udbydes derfor.
Annonceringen gennemføres som et åbent indkøb, dvs. alle kan afgive et tilbud forudsat, at tilbudsgiver har den nødvendige erfaring etc.
Ordregiver inviterer hermed interesserede egnede virksomheder til at afgive tilbud på løsning af disse opgaver. Ordregivers krav til erfaring m.v. findes i materialet på www.udbud.dk.
2. OPGAVENS OMFANG
Annonceringen består af to dele. Den første del omhandler opgaven som event manager og omfatter arbejde med at finde egnede hoteller/event locations/restauranter m.v., samt indhente tilbud, støtte indgåelse af kontrakter og selve gennemførelsen af arrangementer, herunder opfølgning i forbindelse med betalinger etc.
Den anden del omhandler opgaven som assistent koordinator og omfatter at tage referater, implementere beslutninger, koordinere/forberede spørgeskemaer og online surveys, fastlægge og forberede møder, uploade og kontrollere materiale m.v.
Opgaven er nærmere beskrevet i bilag 2 til udkastet til rammeaftale.