Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Rådgivningsforløb vedr. organisationsudvikling

Der forventes en gennemgang og analyse af, hvilke muligheder og indsatsområder der skal til for at virksomheden fremstår, som et attraktivt sted at være som medarbejder.
Hvordan finder vi de bedste medarbejdere og hvilke krav kan vi stille til dem og ikke mindst, hvad forventer de af virksomheden som arbejdsplads?
En analyse og vurdering af begge ejeres kompetencer og hvad vil de helst hver især arbejde med i forhold til deres nuværende ansvars og rollefordeling. Hvordan kan deres arbejdsdag struktureres, så begge får det fornødne overblik og overskud. Hvordan skal virksomheden organiseres?
Der forventes metoder og værktøjer som kan medvirke til planlægning og opstart og opfølgning på opgaver.
Evaluering af den nuværende forretningsplan og det forretningsmæssige grundlag. Udarbejdelse af revideret forretningsplan.
Der ønskes udarbejdet rammer for etablering af en bestyrelse, herunder hvilke opgaver en bestyrelse skal arbejde med. Hvordan afholdes bestyrelsesmøder?
Der forventes en løbende sparring under hele projektforløbet. Projektet forventes at vare ca. 10 måneder.

For yderligere oplysninger - se vedhæftede beskrivelse.

Kontakt:
Bjarne Brodersen, Erhvervshus Nordjylland
Tlf. 20 32 05 08, mail: bbr@ehnj.dk

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 10-02-2020) Luk udbudsdetaljer (gældende version 10-02-2020)
Titel Rådgivningsforløb vedr. organisationsudvikling
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Der forventes en gennemgang og analyse af, hvilke muligheder og indsatsområder der skal til for at virksomheden fremstår, som et attraktivt sted at være som medarbejder.
Hvordan finder vi de bedste medarbejdere og hvilke krav kan vi stille til dem og ikke mindst, hvad forventer de af virksomheden som arbejdsplads?
En analyse og vurdering af begge ejeres kompetencer og hvad vil de helst hver især arbejde med i forhold til deres nuværende ansvars og rollefordeling. Hvordan kan deres arbejdsdag struktureres, så begge får det fornødne overblik og overskud. Hvordan skal virksomheden organiseres?
Der forventes metoder og værktøjer som kan medvirke til planlægning og opstart og opfølgning på opgaver.
Evaluering af den nuværende forretningsplan og det forretningsmæssige grundlag. Udarbejdelse af revideret forretningsplan.
Der ønskes udarbejdet rammer for etablering af en bestyrelse, herunder hvilke opgaver en bestyrelse skal arbejde med. Hvordan afholdes bestyrelsesmøder?
Der forventes en løbende sparring under hele projektforløbet. Projektet forventes at vare ca. 10 måneder.

For yderligere oplysninger - se vedhæftede beskrivelse.

Kontakt:
Bjarne Brodersen, Erhvervshus Nordjylland
Tlf. 20 32 05 08, mail: bbr@ehnj.dk
Annonceret 10-02-2020 kl. 14.00
Deadline 17-02-2020 kl. 09.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Det er en samlet vurdering af pris og kvalitet, hvor erfaringer med den udbudte opgave og løsningsbeskrivelsen af hvordan tilbudsgiver vil løse opgaven som vægtes.
Dokumenter
Ordregiver Erhvervshus Nordjylland
Adresse Niels Jernes Vej 10
9220
AALBORG Ø
WWW: www.ehnj.dk
CPV kode 48400000-2 - Programpakke til forvaltning af forretningstransaktioner og privatsager
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Ja
Kontaktperson Bjarne Brodersen
Kontakt E-mail: bbr@ehnj.dk
Telefon: +45 20320508