Kompetencer til udarbejdelse af digitaliseringsstrategi og rekruttering indenfor IT
Kunden - virksomheden ser et stort potentiale i digitalisering af databehandlingsprocesser. Udfordringen er, at kunden - virksomheden mangler interne kompetencer til at fastlægge en digitaliseringsstrategi for virksomheden. Derfor søges en sparringspartner til en strategiafklaringsforløb med fokus på digitalisering.
og onboarding/rekruttering af profiler med de rigtige kompetencer.
Kunden - Virksomheden:
Er en dansk virksomhed med 8 fuldtidsansatte, der beskæftiger sig primært med serviceydelser indenfor global mobility og global compliance arbejde, når virksomheder benytter arbejdskraft på tværs af landegrænserne. Serviceydelserne er primært: Rådgivning (skat, social sikring, løn og HR), analyser, lønbehandling og complianceprocesser, der udføres for virksomheden med direkte link til virksomhedens ansatte.
Kunden - virksomheden samarbejder med et større international Payroll bureau i UK og indgår herudover i et uafhængigt samarbejdsnetværk (globalt) af skatterådgivere, som beskæftiger sig indenfor samme område.
Kunden - virksomheden assisterer virksomhederne i at opfylde lovkravene, samt bibringer dem viden og evne til at forbedre deres processer og dermed øge deres forretningspotentiale.
Kunderne er typisk meget store, globale virksomheder (Blue Chip, Forbes mv.) med væsentlig aktivitet i hele verden.