Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Rammeaftale om levering af kontorartikler til ATP

Der er tale om et varekøb, hvor ATP har til hensigt at indgå en fire-årig rammeaftale om levering af kontorartikler til ATP. Der er ikke mulighed for forlængelse af rammeaftalen.
Den vindende tilbudsgiver skal levere en række kontorartikler, som nærmere beskrevet i annoncerings materialets Bilag 1 (Tilbudsliste) og Bilag 2 (Kravspecifikation).
Leverandøren skal have en elektronisk løsning til rådighed, hvor ATP og ATP's medarbejdere kan foretage bestilling af kontorartiklerne igennem. 
Leverandøren er underlagt nogle sociale klausuler, klausul om samfundsansvar samt en klausul om straffeattester.  
Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: https://permalink.mercell.com/113140297.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på den blå linie nederst: "Meld din interesse". Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle filer og informationer om opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 30-09-2019) Luk udbudsdetaljer (gældende version 30-09-2019)
Titel Rammeaftale om levering af kontorartikler til ATP
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Der er tale om et varekøb, hvor ATP har til hensigt at indgå en fire-årig rammeaftale om levering af kontorartikler til ATP. Der er ikke mulighed for forlængelse af rammeaftalen.
Den vindende tilbudsgiver skal levere en række kontorartikler, som nærmere beskrevet i annoncerings materialets Bilag 1 (Tilbudsliste) og Bilag 2 (Kravspecifikation).
Leverandøren skal have en elektronisk løsning til rådighed, hvor ATP og ATP's medarbejdere kan foretage bestilling af kontorartiklerne igennem. 
Leverandøren er underlagt nogle sociale klausuler, klausul om samfundsansvar samt en klausul om straffeattester.  
Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: https://permalink.mercell.com/113140297.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på den blå linie nederst: "Meld din interesse". Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle filer og informationer om opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
Deadline 01-11-2019 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Varekøb
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Pris: 50% - Kvalitet: 50%
Link til udbudsmateriale https://permalink.mercell.com/113140297.aspx
Ordregiver ATP
Udvælgelseskriterier Tilbudsgivers gennemsnitlige egenkapital i de seneste 3 disponible regnskabsår skal være positiv
Adresse Kongens Vænge 8
3400
Hillerød
CPV kode 30192700-8 - Kontorartikler
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Lykke Foldager Ove
Kontakt E-mail: lyf@atp.dk
Telefon: +45 40122442
Modtagers firmanavn Mercell Danmark A/S
Adresse for modtagelse af tilbud https://permalink.mercell.com/113140297.aspx
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning

ATP har med baggrund i indkomne spørgsmål opdateret ét dokument.

Bilag 1 (Tilbudsliste). Tre ID-numre er udgået fra bilaget (hhv ID16, 17 og 31), samt at en "stk" angivelse er tilføjet i celle E60.

Den nye version af dokumentet er:
- Bilag 1 (Tilbudsliste) V2