Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Udbud af Struer Kommunes daglige bankforretninger

Struer Kommune ønsker at indgå én samlet aftale med en tilbudsgiver med henblik på håndtering af kommunens daglige bankforretninger. Den udbudte aftale omfatter alle afdelinger og institutioner i kommunen.

Kommunen ønsker at indgå en 4-årig aftale fra den 1. december 2019 med mulighed for forlængelse af kontrakten i op til 2 x 12 måneder.

Opgavens omfang:

Alle betalingstransaktioner, dog undtaget de transaktioner, der jævnfør lovgivningen skal foregå via OBS-kontoen

Adgang til at anvende tilbudsgivers online bank

Brug af Visa/Dankort, MasterCards m.v.

En kreditfacilitet på 75 mio. kr.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 16-08-2019) Luk udbudsdetaljer (gældende version 16-08-2019)
Titel Udbud af Struer Kommunes daglige bankforretninger
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser uden klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Struer Kommune ønsker at indgå én samlet aftale med en tilbudsgiver med henblik på håndtering af kommunens daglige bankforretninger. Den udbudte aftale omfatter alle afdelinger og institutioner i kommunen.

Kommunen ønsker at indgå en 4-årig aftale fra den 1. december 2019 med mulighed for forlængelse af kontrakten i op til 2 x 12 måneder.

Opgavens omfang:

Alle betalingstransaktioner, dog undtaget de transaktioner, der jævnfør lovgivningen skal foregå via OBS-kontoen

Adgang til at anvende tilbudsgivers online bank

Brug af Visa/Dankort, MasterCards m.v.

En kreditfacilitet på 75 mio. kr.
Deadline 17-09-2019 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Dokumenter
Ordregiver Struer kommune
Adresse Østergade 13-15
7600
Struer
CPV kode 66110000-4 - Bankydelser
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Peter Lundgreen
Kontakt E-mail: udbud@lundgreens.com
Telefon: +45 70268855
Modtagers firmanavn Lundgreen's Capital
Adresse for modtagelse af tilbud udbud@lundgreens.com
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[09-08-2019 08:02:32]
Startdatoen for kontraktperioden er ændret fra den 1. november 2019 til 1. december 2019
[16-08-2019 09:43:47]
Punkt 3.2.3 i udbudsmaterialet er blevet opdateret

Åbn tidligere version 09-08-2019 Luk tidligere version 09-08-2019
Titel Udbud af Struer Kommunes daglige bankforretninger
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser uden klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Struer Kommune ønsker at indgå én samlet aftale med en tilbudsgiver med henblik på håndtering af kommunens daglige bankforretninger. Den udbudte aftale omfatter alle afdelinger og institutioner i kommunen.

Kommunen ønsker at indgå en 4-årig aftale fra den 1. december 2019 med mulighed for forlængelse af kontrakten i op til 2 x 12 måneder.

Opgavens omfang:

Alle betalingstransaktioner, dog undtaget de transaktioner, der jævnfør lovgivningen skal foregå via OBS-kontoen

Adgang til at anvende tilbudsgivers online bank

Brug af Visa/Dankort, MasterCards m.v.

En kreditfacilitet på 75 mio. kr.
Deadline 17-09-2019 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Dokumenter
Ordregiver Struer kommune
Adresse Østergade 13-15
7600
Struer
CPV kode 66110000-4 - Bankydelser
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Peter Lundgreen
Kontakt E-mail: udbud@lundgreens.com
Telefon: +45 70268855
Modtagers firmanavn Lundgreen's Capital
Adresse for modtagelse af tilbud udbud@lundgreens.com
Åbn tidligere version 08-08-2019 Luk tidligere version 08-08-2019
Titel Udbud af Struer Kommunes daglige bankforretninger
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser uden klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Struer Kommune ønsker at indgå én samlet aftale med en tilbudsgiver med henblik på håndtering af kommunens daglige bankforretninger. Den udbudte aftale omfatter alle afdelinger og institutioner i kommunen.

Kommunen ønsker at indgå en 4-årig aftale fra den 1. november 2019 med mulighed for forlængelse af kontrakten i op til 2 x 12 måneder.

Opgavens omfang:

Alle betalingstransaktioner, dog undtaget de transaktioner, der jævnfør lovgivningen skal foregå via OBS-kontoen

Adgang til at anvende tilbudsgivers online bank

Brug af Visa/Dankort, MasterCards m.v.

En kreditfacilitet på 75 mio. kr.
Deadline 17-09-2019 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Dokumenter
Ordregiver Struer kommune
Adresse Østergade 13-15
7600
Struer
CPV kode 66110000-4 - Bankydelser
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Peter Lundgreen
Kontakt E-mail: udbud@lundgreens.com
Telefon: +45 70268855
Modtagers firmanavn Lundgreen's Capital
Adresse for modtagelse af tilbud udbud@lundgreens.com