Vindmøllevingebro i Lindholm Strandpark, Aalborg, Danmark
Beskrivelse af udbuddet
Vindmøllevingebro i Lindholm Strandpark, Aalborg, Danmark
Ordregiver, Aalborg Kommune, Miljø- og Energiforvaltningen, udbyder hermed levering af arkitektydelser til udarbejdelse af design af vindmøllevingebro i Lindholm Strandpark, Aalborg, Danmark. Rådgiver skal således udarbejde udførelsesprojekt i henhold til den af ordregiver udarbejdede projektspecifikke ydelsesbeskrivelse.
Udbuddet gennemføres via den digitale udbudsplatform, TenderKonnect, og den konkrete udbuds-side findes her: https://tender.konnect.dk/invite/201. Udbudsmaterialet er således tilgængeligt på TenderKonnect lige som al kommunikation vedr. udbuddet, herunder spørgsmål og svar, skal ske gennem TenderKonnect.
Rådgiveren skal ud fra de eksisterende tegninger og billeder (Preliminary Sketch Design) udarbejde følgende materiale, der tilsammen udgør rådgiverens tilbud:
• En illustration eller tekst eller kombination af de to, som beskriver, hvordan rådgiver vil færdiggøre det eksisterende koncept, jf. ovennævnte tegninger og billeder (Preliminary Sketch Design).
• En beskrivelse eller illustration af, hvordan rådgiver vil udforme tilhørende omklædningsrum og formidlingscenter.
• Et tilbudsbrev, hvor rådgiver tilbyder en samlet fast pris inkl. samtlige nødvendige biydelser, jf. rådgiverkontraktens afsnit 9.1. Rådgiver skal angive, hvilken timepris der er anvendt ved beregningen af den samlede faste pris samt det estimerede forventede tidsforbrug.
Ordregiver forbeholder sig ret til at afvise tilbud, som ikke indeholder ovenstående, som værende ukonditionsmæssige.
Tilbuddet skal fremsendes til ordregiver via den digitale udbudsplatform, TenderKonnect.
Frist for indsendelse af tilbud er den 12. december 2019 kl. 12.00.
Der gøres opmærksom på, at opgaven afregnes iht. ABR 18, jf. rådgiverkontrakten. Samtidig gøres opmærksom på, at den i rådgiverens tilbud angivne timepris vil blive lagt til grund for afregning af eventuelle ændrings- og ekstraarbejder.
Den økonomiske ramme:
• Den samlede økonomiske ramme for projektering og udførelse af arbejdet er fastsat til DKK 2.150.000 ekskl. moms.
• Heraf udgør ordregivers budget for udarbejdelse af det udbudte udførelsesprojekt maksimalt DKK 100.000 ekskl. moms, mens
• Ordregivers budget til etableringen af omklædningsrum og formidlingscenter udgør ca. DKK 50.000 ekskl. moms. Det af rådgiver udarbejdede udførelsesprojekt må således ikke medføre højere omkostninger end dette.
Særlige krav:
Løsningen af opgaven skal være gennemført senest 31. januar 2019.
DESCRIPTION OF THE PROCUREMENT:
Wind turbine blade bridge in Lindholm Strandpark, Aalborg, Denmark
The contracting entity, The Municipality of Aalborg, Denmark, hereby offer a delivery of the architectural services to work on the design of the wind turbine blade bridge in Lindholm Strandpark, Aalborg, Denmark. Thus, the consultant must prepare the main project in accordance with the published Project Specific Description of Services, Architect.
The procurement will be completed through the digital tender platform, TenderKonnect, which can be found by following this link: https://tender.konnect.dk/invite/201. Thus, the procurement materials are also available at TenderKonnect, as well as all communication about the tender, including questions and answers, will be at TenderKonnect.
Based on the already existing drawings and photos (Preliminary Sketch Design), the consultant must prepare the following material, which in total will represent the consultants offer:
• An illustration, text of combination of the two, which describes how the consultant will complete the already existing concept, cf. the above mentioned drawings and photos (Preliminary Sketch Design)
• A description or illustration of how the advisor will design the dressing room and the information center
• The consultant must give a total set price that includes all necessary extra services, cf. sec-tion 8.1. The consultant must indicate the applied hourly price at the calculation of the total set price as well as the estimated total time needed.
The contracting entity reserves the right to consider offers, that do not contain the above, unconditional.
The offer must be submitted to the contracting entity via TenderKonnect.
Deadline for submitting the offer is December 12th, 2019 at 12.00 O’clock AM (midday).
It should be noted that payment is settled in accordance with the General Conditions for Consulting Services 2018 (in Danish: Almindelige betingelser for rådgivning og bistand I bygge- og anlægsvirksomhed 2018, ABR 18), cf. the consultant contract. Furthermore, it is noted that, the hourly price suggested in the consultant contract will underlie the settlement of possible extra work or changes in the work.
The financial framework:
• The total financial framework for the design and execution of the work is set at DKK 2,150,000 excl. VAT
• Of this, the consultant's budget for the preparation of the offered main project amounts to a maximum of DKK 100,000 excl. VAT, while
• The contracting entity’s budget for the establishment of changing rooms and information cen-ter amounts to approx. DKK 50,000 excl. VAT. Thus, the design project prepared by the con-sultant must not lead to higher costs than this.
Special demands:
The work must be completed at the latest by January 31st, 2019.