Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Indkøbsordning til hjemmeboende visiterede borgere i Herlev Kommune

Herlev Kommune udbyder indkøbsordning til hjemmeboende visiterede borgere, som er bevilliget hertil efter serviceloven § 83. Udbuddet gennemføres med henblik på at indgå 2 nye rammeaftaler med to tilbudsgivere (jf. nærmere servicelovens § 91), der lever op til de fastsatte krav i udbudsmaterialet og som vurderes til at have afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud i from af pris, kvalitet og service. Den tilbudsgiver der vurderes til at have afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil blive prisfastsættende for den anden leverandør.  
Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: https://permalink.mercell.com/0.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på den blå linie nederst: "Meld din interesse". Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle filer og informationer om opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 12-10-2018) Luk udbudsdetaljer (gældende version 12-10-2018)
Titel Indkøbsordning til hjemmeboende visiterede borgere i Herlev Kommune
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser uden klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Herlev Kommune udbyder indkøbsordning til hjemmeboende visiterede borgere, som er bevilliget hertil efter serviceloven § 83. Udbuddet gennemføres med henblik på at indgå 2 nye rammeaftaler med to tilbudsgivere (jf. nærmere servicelovens § 91), der lever op til de fastsatte krav i udbudsmaterialet og som vurderes til at have afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud i from af pris, kvalitet og service. Den tilbudsgiver der vurderes til at have afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil blive prisfastsættende for den anden leverandør.  
Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: https://permalink.mercell.com/0.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på den blå linie nederst: "Meld din interesse". Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle filer og informationer om opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
Annonceret 12-10-2018 kl. 12.00
Deadline 22-10-2018 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Pris 50%, kvalitet 25% og service 25%
Link til udbudsmateriale https://permalink.mercell.com/91771764.aspx
Ordregiver Herlev Kommune
Adresse Herlev Bygade 90
2730
Herlev
CPV kode 85312200-1 - Hjemmelevering af dagligvarer
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Mehtap Aycin Mola
Kontakt E-mail: mehtap.aycin.mola@herlev.dk
Telefon: +45 44527037
Modtagers firmanavn Mercell Danmark A/S
Adresse for modtagelse af tilbud https://permalink.mercell.com/91771764.aspx
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[05-10-2018 09:48:40]
Ordregiver har vurderet til at der ikke vil foreligge en databehandlerkonstruktion mellem kommunen og de vindende tilbudsgiver, hvorfor ordregiver har fjernet databehandleraftalen og tilsynserklæringen fra det offentliggjorte udbud og i stedet uploadet en fortrolighedserklæring. I forlængelse af dette, har § 2 stk. 1 rammeaftalen ændret ordlyd, mens der i § 32 i rammeaftalen er kommet tilføjelser. Herudover er numrene på bilagene i udbudsmaterialet tilpasset ændringerne.

Ordregiver er endvidere blevet opmærksom på at henvisningen i udbudsbetingelserne afsnit 6.4 under delkriteriet 3 var forkert. Ordregiver har tilrettet dette til afsnit 5.1.

Som følge af ovenstående har ordregiver valgt at flytte spørgefristen til den 10.10.2018 kl. 12.00
[12-10-2018 12:01:00]
Som følge af at ordregiver har modtaget nogle spørgsmål til udbuddet, er foretaget nogle rettelser i udbudsmaterialet, herunder Rammeaftalen, udbudsbetingelser og kravspecifikationen. Herudover har ordregiver uploadet bilag 11 : tro og loveerklæring om gæld til det offentlige og bilag 12 tro og loverklæring om udelukkelse.

Åbn tidligere version 05-10-2018 Luk tidligere version 05-10-2018
Titel Indkøbsordning til hjemmeboende visiterede borgere i Herlev Kommune
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser uden klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Herlev Kommune udbyder indkøbsordning til hjemmeboende visiterede borgere, som er bevilliget hertil efter serviceloven § 83. Udbuddet gennemføres med henblik på at indgå 2 nye rammeaftaler med to tilbudsgivere (jf. nærmere servicelovens § 91), der lever op til de fastsatte krav i udbudsmaterialet og som vurderes til at have afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud i from af pris, kvalitet og service. Den tilbudsgiver der vurderes til at have afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil blive prisfastsættende for den anden leverandør.  
Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: https://permalink.mercell.com/0.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på den blå linie nederst: "Meld din interesse". Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle filer og informationer om opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
Annonceret 05-10-2018 kl. 09.48
Deadline 22-10-2018 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Pris 50%, kvalitet 25% og service 25%
Link til udbudsmateriale https://permalink.mercell.com/91771764.aspx
Ordregiver Herlev Kommune
Adresse Herlev Bygade 90
2730
Herlev
CPV kode 85312200-1 - Hjemmelevering af dagligvarer
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Mehtap Aycin Mola
Kontakt E-mail: mehtap.aycin.mola@herlev.dk
Telefon: +45 44527037
Modtagers firmanavn Mercell Danmark A/S
Adresse for modtagelse af tilbud https://permalink.mercell.com/91771764.aspx
Åbn tidligere version 21-09-2018 Luk tidligere version 21-09-2018
Titel Indkøbsordning til hjemmeboende visiterede borgere i Herlev Kommune
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser uden klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Herlev Kommune udbyder indkøbsordning til hjemmeboende visiterede borgere, som er bevilliget hertil efter serviceloven § 83. Udbuddet gennemføres med henblik på at indgå 2 nye rammeaftaler med to tilbudsgivere (jf. nærmere servicelovens § 91), der lever op til de fastsatte krav i udbudsmaterialet og som vurderes til at have afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud i from af pris, kvalitet og service. Den tilbudsgiver der vurderes til at have afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud vil blive prisfastsættende for den anden leverandør.  
Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: https://permalink.mercell.com/0.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på den blå linie nederst: "Meld din interesse". Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle filer og informationer om opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
Annonceret 21-09-2018 kl. 14.52
Deadline 22-10-2018 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Pris 50%, kvalitet 25% og service 25%
Link til udbudsmateriale https://permalink.mercell.com/91771764.aspx
Ordregiver Herlev Kommune
Adresse Herlev Bygade 90
2730
Herlev
CPV kode 85312200-1 - Hjemmelevering af dagligvarer
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Mehtap Aycin Mola
Kontakt E-mail: mehtap.aycin.mola@herlev.dk
Telefon: +45 44527037
Modtagers firmanavn Mercell Danmark A/S
Adresse for modtagelse af tilbud https://permalink.mercell.com/91771764.aspx