Projektstyring og opbygning af messer i udlandet for VisitDenmark
VisitDenmark er Danmarks nationale turistorganisation, som – i tæt samarbejde med turismeerhvervet - arbejder målrettet for at skabe kendskab og præference for Danmark som ferie- og mødedestination.
Inden for forretningsområdet Business Events deltager VisitDenmark på tre store mødemesser om året. IMEX som ligger i april i Frankfurt, The Meetings Show, som ligger i London i juni og IBTM, som ligger i november i Barcelona. På messerne har vi en Danmarks-stand, hvor VisitDenmark står sammen med en række danske samarbejdspartnere (regioner, hoteller og bureauer).
Opgaven består i at projektstyre og opbygge de tre messer i 2019. Derudover vil der være behov for lagerkapacitet til messeinventar i perioden fra december 2018 til december 2019.
Opgaven består i:
• Dialog med VisitDenmark om opbygning af stand med udgangspunkt i VisitDenmarks ønsker til stand-design
• Projektstyring – herunder ansvar for kommunikation med messeudbyder og underleverandører så som transportører, leverandører af print og øvrigt messeinventar
• Korrekt og ansvarlig pakning, læsning, opbygning og nedtagning af messestand
• Opbevaring og vedligehold af messeinventar på eget lager
Stand-koncept:
Se vedhæftede bilag med tegninger af hhv. IMEX, The Meetings Show og IBTM standene.
Standene er ca. 60 kvm.
Stand-konceptet bygger på GRID systemet.