Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Projektstyring og opbygning af messer i udlandet for VisitDenmark

VisitDenmark er Danmarks nationale turistorganisation, som – i tæt samarbejde med turismeerhvervet - arbejder målrettet for at skabe kendskab og præference for Danmark som ferie- og mødedestination.
Inden for forretningsområdet Business Events deltager VisitDenmark på tre store mødemesser om året. IMEX som ligger i april i Frankfurt, The Meetings Show, som ligger i London i juni og IBTM, som ligger i november i Barcelona. På messerne har vi en Danmarks-stand, hvor VisitDenmark står sammen med en række danske samarbejdspartnere (regioner, hoteller og bureauer).
Opgaven består i at projektstyre og opbygge de tre messer i 2019. Derudover vil der være behov for lagerkapacitet til messeinventar i perioden fra december 2018 til december 2019.

Opgaven består i:
• Dialog med VisitDenmark om opbygning af stand med udgangspunkt i VisitDenmarks ønsker til stand-design
• Projektstyring – herunder ansvar for kommunikation med messeudbyder og underleverandører så som transportører, leverandører af print og øvrigt messeinventar
• Korrekt og ansvarlig pakning, læsning, opbygning og nedtagning af messestand
• Opbevaring og vedligehold af messeinventar på eget lager

Stand-koncept:
Se vedhæftede bilag med tegninger af hhv. IMEX, The Meetings Show og IBTM standene.
Standene er ca. 60 kvm.
Stand-konceptet bygger på GRID systemet.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 11-09-2018) Luk udbudsdetaljer (gældende version 11-09-2018)
Titel Projektstyring og opbygning af messer i udlandet for VisitDenmark
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse VisitDenmark er Danmarks nationale turistorganisation, som – i tæt samarbejde med turismeerhvervet - arbejder målrettet for at skabe kendskab og præference for Danmark som ferie- og mødedestination.
Inden for forretningsområdet Business Events deltager VisitDenmark på tre store mødemesser om året. IMEX som ligger i april i Frankfurt, The Meetings Show, som ligger i London i juni og IBTM, som ligger i november i Barcelona. På messerne har vi en Danmarks-stand, hvor VisitDenmark står sammen med en række danske samarbejdspartnere (regioner, hoteller og bureauer).
Opgaven består i at projektstyre og opbygge de tre messer i 2019. Derudover vil der være behov for lagerkapacitet til messeinventar i perioden fra december 2018 til december 2019.

Opgaven består i:
• Dialog med VisitDenmark om opbygning af stand med udgangspunkt i VisitDenmarks ønsker til stand-design
• Projektstyring – herunder ansvar for kommunikation med messeudbyder og underleverandører så som transportører, leverandører af print og øvrigt messeinventar
• Korrekt og ansvarlig pakning, læsning, opbygning og nedtagning af messestand
• Opbevaring og vedligehold af messeinventar på eget lager

Stand-koncept:
Se vedhæftede bilag med tegninger af hhv. IMEX, The Meetings Show og IBTM standene.
Standene er ca. 60 kvm.
Stand-konceptet bygger på GRID systemet.
Annonceret 11-09-2018 kl. 13.15
Deadline 01-10-2018 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Med afsæt i det bedste forhold mellem pris og kvalitet vil VisitDenmark vælge den bedst egnede leverandør ud fra nedenstående underkriterier, hvor %-tallet beskriver hvor højt kriteriet vil blive vægtet i den samlede evaluering:
• I hvilken grad tilbudsgiver har kendskab til fagmesser, herunder IMEX og IBTM (20 %)
• Hvilken erfaring tilbudsgiver har med at bygge messestande i udlandet (50 %)
• Hvilke kompetencer tilbudsgiver har inden for design af messestande (30 %)
Dokumenter
Ordregiver VisitDenmark // CVR:33055331
Skønnet kontraktsum 750000 DKK
Udvælgelseskriterier Tilbudsgiver skal opfylde følgende krav:
• Tilbudsgiver skal have minimum 3 års erfaring med opbygning af messer
• Tilbudsgiver skal have kontor og lagerkapacitet i Danmark

Tilbuddet skal indeholde en beskrivelse af:
• Hvilken timepris bydes der ind med
• Hvilken m3-pris for lagerkapacitet bydes der ind med
• Hvorvidt tilbudsgiver har kontor og lager i Danmark
• Hvilken relevant erfaring tilbudsgiver har med projektstyring og opbygning af messer, herunder hvilket kendskab tilbudsgiver har til fagmesser
• Hvilken tilgang tilbudsgiver vil have til at løse opgaven, herunder hvilke kompetencer tilbudsgiver vil have inden for design af messestande

Der gælder følgende krav til tilbuddet:
• At timeprisen ikke overstiger 500 kr.
• At m3 prisen på lagerkapacitet ikke overstiger 70 kr.

Prisen på ca. 750.000 kr. er estimeret ud fra IMEX til ca. 300.000 kr., IBTM til ca. 300.000 kr. og TMS til ca. 150.000 kr.
Adresse Islands Brygge 43
2300
København
CPV kode 79950000-8 - Organisering af udstillinger, messer og kongresser
39294100-0 - Informations- og markedsføringsprodukter
79000000-4 - Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed
79340000-9 - Servicevirksomhed i forbindelse med reklame og marketing
79413000-2 - Rådgivning inden for markedsføring
79956000-0 - Tilrettelæggelse af messer og udstillinger
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Ja
Kontaktperson Mette Sattrup
Kontakt E-mail: msa@visitdenmark.com
Telefon: +45 32889987