Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

- Håndværkerydelser

Holbæk Kommune ønsker at indgå 5 rammeaftaler på udførelse af håndværkerydelser.
Aftalerne omfatter udførelse af akut, samt løbende bygnings- og vedligeholdelsesopgaver på Holbæk Kommunes bygninger (dog undtaget akutte opgaver på Orø), hvor hver konkrete opgave / ordre er under DKK. 50.000,-.
Der udbydes 5 delaftaler, der dækker hvert sit fagområde; el, tømrer, maler, murer og VVS.
Det er vigtigt, at de bydende virksomheder sætter sig grundigt ind i udbudsmaterialet og kontraktgrundlaget, og afgiver reelle bud, som er rentable over de potentielt 4 år, som rammeaftalerne kan løbe.

Det er endvidere vigtigt, at de bydende har kapacitet til at indgå rammeaftale med Holbæk Kommune, således at både akutte og løbende opgaver kan udføres hurtigst muligt og til aftalt tid. Da der kun er en leverandør på hver rammeaftale / fagområde, er der ingen mulighed for at tilbudsgiver kan sige nej til opgaver, og det er essentielt for Holbæk Kommune, at kunne stole på at alle opgaver bliver prioriteret.

Holbæk Kommune har i disse rammeaftaler særligt fokus på en skarp kontraktstyring med grundig opfølgning på opgaver, fakturering og samarbejde.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 29-06-2018) Luk udbudsdetaljer (gældende version 29-06-2018)
Titel - Håndværkerydelser
Dokumenttype Udbud af bygge- og anlægsopgaver
Opgavebeskrivelse Holbæk Kommune ønsker at indgå 5 rammeaftaler på udførelse af håndværkerydelser.
Aftalerne omfatter udførelse af akut, samt løbende bygnings- og vedligeholdelsesopgaver på Holbæk Kommunes bygninger (dog undtaget akutte opgaver på Orø), hvor hver konkrete opgave / ordre er under DKK. 50.000,-.
Der udbydes 5 delaftaler, der dækker hvert sit fagområde; el, tømrer, maler, murer og VVS.
Det er vigtigt, at de bydende virksomheder sætter sig grundigt ind i udbudsmaterialet og kontraktgrundlaget, og afgiver reelle bud, som er rentable over de potentielt 4 år, som rammeaftalerne kan løbe.

Det er endvidere vigtigt, at de bydende har kapacitet til at indgå rammeaftale med Holbæk Kommune, således at både akutte og løbende opgaver kan udføres hurtigst muligt og til aftalt tid. Da der kun er en leverandør på hver rammeaftale / fagområde, er der ingen mulighed for at tilbudsgiver kan sige nej til opgaver, og det er essentielt for Holbæk Kommune, at kunne stole på at alle opgaver bliver prioriteret.

Holbæk Kommune har i disse rammeaftaler særligt fokus på en skarp kontraktstyring med grundig opfølgning på opgaver, fakturering og samarbejde.
Annonceret 28-06-2018 kl. 14.00
Deadline 24-08-2018 kl. 10.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Bygge- og anlægsopgaver
Tildelingskriterier Laveste pris
Link til udbudsmateriale http://eu.eu-supply.com/app/rfq/publicpurchase_frameset.asp?PID=214751&B=&PS=1&PP=
Ordregiver Holbæk Kommune
Adresse Kanalstræde 2
4300
Holbæk
CPV kode 45200000-9 - Hoved- eller fagentrepriser i forbindelse med bygge- og anlægsarbejder
45260000-7 - Tagarbejde og andet specialarbejde inden for byggefagene
45310000-3 - Udførelse af elektriske installationer
45330000-9 - Blikkenslagerarbejde
45400000-1 - Færdiggørelse af bygninger
45420000-7 - Opsætning af snedkerarbejde
45440000-3 - Maler- og glarmesterarbejde
Udbudsform Offentlig licitation
SMV venligt Nej
Kontaktperson Henrik Haupt
Kontakt E-mail: henha@holb.dk
Telefon: +45 72361158
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[29-06-2018 14:12:53]
Yderligere CVP koder

Åbn tidligere version 28-06-2018 Luk tidligere version 28-06-2018
Titel - Håndværkerydelser
Dokumenttype Udbud af bygge- og anlægsopgaver
Opgavebeskrivelse Holbæk Kommune ønsker at indgå 5 rammeaftaler på udførelse af håndværkerydelser.
Aftalerne omfatter udførelse af akut, samt løbende bygnings- og vedligeholdelsesopgaver på Holbæk Kommunes bygninger (dog undtaget akutte opgaver på Orø), hvor hver konkrete opgave / ordre er under DKK. 50.000,-.
Der udbydes 5 delaftaler, der dækker hvert sit fagområde; el, tømrer, maler, murer og VVS.
Det er vigtigt, at de bydende virksomheder sætter sig grundigt ind i udbudsmaterialet og kontraktgrundlaget, og afgiver reelle bud, som er rentable over de potentielt 4 år, som rammeaftalerne kan løbe.

Det er endvidere vigtigt, at de bydende har kapacitet til at indgå rammeaftale med Holbæk Kommune, således at både akutte og løbende opgaver kan udføres hurtigst muligt og til aftalt tid. Da der kun er en leverandør på hver rammeaftale / fagområde, er der ingen mulighed for at tilbudsgiver kan sige nej til opgaver, og det er essentielt for Holbæk Kommune, at kunne stole på at alle opgaver bliver prioriteret.

Holbæk Kommune har i disse rammeaftaler særligt fokus på en skarp kontraktstyring med grundig opfølgning på opgaver, fakturering og samarbejde.
Annonceret 28-06-2018 kl. 14.00
Deadline 24-08-2018 kl. 10.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Bygge- og anlægsopgaver
Tildelingskriterier Laveste pris
Link til udbudsmateriale http://eu.eu-supply.com/app/rfq/publicpurchase_frameset.asp?PID=214751&B=&PS=1&PP=
Ordregiver Holbæk Kommune
Adresse Kanalstræde 2
4300
Holbæk
CPV kode 45200000-9 - Hoved- eller fagentrepriser i forbindelse med bygge- og anlægsarbejder
Udbudsform Offentlig licitation
Kontaktperson Henrik Haupt
Kontakt E-mail: henha@holb.dk
Telefon: +45 72361158