Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Evidensbaseret kampagne til unge drenge om parfume og risiko for parfumeallergi

Parfume er en af de hyppigste årsager til allergisk kontakteksem. Direkte hudkontakt med parfumestoffer gennem kosmetiske produkter og husholdningsprodukter synes at være hovedårsagen til parfumeallergi. Allergien forekommer hyppigst hos kvinder, men er konstateret i alle aldersgrupper fra 5 år og op. Parfumeallergi er en livslang tilstand, der kan give anledning til permanent eller tilbagevendende kontakteksem og påvirke livskvaliteten. Hyppigheden af parfumeallergi skønnes at være på 2-4 pct. i den danske befolkning.

Miljøstyrelsen ønsker at indgå kontrakt om gennemførelse af en landsdækkende informationskampagne for at reducere forbrug af parfume blandt unge drenge. Kampagnen skal være evidensbaseret, og kan involvere f.eks. undersøgelse, hypoteseudvikling og/eller forsøg samt den endelige kommunikative eksekvering. Målet er at forebygge tilfælde af parfumeallergi blandt målgruppen.
Dette udbud vedrører både adfærdsstudium og den kommunikative eksekvering.

Læs mere om projektet, kravsspecifikation og udvælgelseskriterier i udbudsmaterialet, som du finderved at klikke på linket nedenfor.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 15-05-2018) Luk udbudsdetaljer (gældende version 15-05-2018)
Titel Evidensbaseret kampagne til unge drenge om parfume og risiko for parfumeallergi
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser uden klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Parfume er en af de hyppigste årsager til allergisk kontakteksem. Direkte hudkontakt med parfumestoffer gennem kosmetiske produkter og husholdningsprodukter synes at være hovedårsagen til parfumeallergi. Allergien forekommer hyppigst hos kvinder, men er konstateret i alle aldersgrupper fra 5 år og op. Parfumeallergi er en livslang tilstand, der kan give anledning til permanent eller tilbagevendende kontakteksem og påvirke livskvaliteten. Hyppigheden af parfumeallergi skønnes at være på 2-4 pct. i den danske befolkning.

Miljøstyrelsen ønsker at indgå kontrakt om gennemførelse af en landsdækkende informationskampagne for at reducere forbrug af parfume blandt unge drenge. Kampagnen skal være evidensbaseret, og kan involvere f.eks. undersøgelse, hypoteseudvikling og/eller forsøg samt den endelige kommunikative eksekvering. Målet er at forebygge tilfælde af parfumeallergi blandt målgruppen.
Dette udbud vedrører både adfærdsstudium og den kommunikative eksekvering.

Læs mere om projektet, kravsspecifikation og udvælgelseskriterier i udbudsmaterialet, som du finderved at klikke på linket nedenfor.
Annonceret 15-05-2018 kl. 14.30
Deadline 08-06-2018 kl. 11.30
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Link til udbudsmateriale http://mst.dk/service/om-miljoestyrelsen/udbud-og-e-fakturering/udbudsarkiv/2018/udbud-evidensbaseret-kampagne-til-teenagedrenge-om-parfume-og-risiko-for-parfumeallergi/
Ordregiver Miljøstyrelsen
Skønnet kontraktsum 775000 DKK
Adresse Haraldsgade 53
2100
København Ø
CPV kode 79341400-0 - Tjenester i forbindelse med reklamekampagner
79341100-7 - Konsulentvirksomhed i forbindelse med reklame
90700000-4 - Tjenester på miljøområdet
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Ja
Kontaktperson Tina Wissendorff
Kontakt E-mail: twj@mst.dk
Telefon: +45 25441225