Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Håndscannere til beholdningsstyring på afdelingsdepoter til Region Hovedstadens hospitaler og institutioner

Udbuddet vedrører indkøb af håndscannere til beholdningsstyring på afdelingsdepoter til Region Hovedstadens hospitaler og institutioner.

Anskaffelsen udbydes som et offentligt nationalt udbud i henhold til Tilbudsloven med henblik på indgåelse af en rammeaftale. Rammeaftalen træder i kraft den 1. februar 2013. Det samlede aftræk på rammeaftalen forventes at udgøre ca. 200 håndscannere samt tilbehør hertil indenfor kontraktperioden. Det primære træk på rammeaftalen forventes indenfor kontrakperiodens første halvdel.

Håndscannere skal leveres inkl. programmel/software til administration af filer med de scannede stregkoder.
Region Hovedstaden varetgaer drift af løsningen. Leverandøren skal levere ad-hoc support.

Udbudsmaterialet kan rekvireres hos ordregivers kontaktperson.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 03-12-2012) Luk udbudsdetaljer (gældende version 03-12-2012)
Titel Håndscannere til beholdningsstyring på afdelingsdepoter til Region Hovedstadens hospitaler og institutioner
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Udbuddet vedrører indkøb af håndscannere til beholdningsstyring på afdelingsdepoter til Region Hovedstadens hospitaler og institutioner.

Anskaffelsen udbydes som et offentligt nationalt udbud i henhold til Tilbudsloven med henblik på indgåelse af en rammeaftale. Rammeaftalen træder i kraft den 1. februar 2013. Det samlede aftræk på rammeaftalen forventes at udgøre ca. 200 håndscannere samt tilbehør hertil indenfor kontraktperioden. Det primære træk på rammeaftalen forventes indenfor kontrakperiodens første halvdel.

Håndscannere skal leveres inkl. programmel/software til administration af filer med de scannede stregkoder.
Region Hovedstaden varetgaer drift af løsningen. Leverandøren skal levere ad-hoc support.

Udbudsmaterialet kan rekvireres hos ordregivers kontaktperson.
Annonceret 03-12-2012 kl. 12.00
Deadline 10-01-2013 kl. 14.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Varekøb
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Tildelingskriterier samt underkriterier fremgår af udbudsbetingelsernes pkt. 15.
Ordregiver Region Hovedstaden
Udvælgelseskriterier Personlige forhold

• Oplysninger om virksomhedens selskabsform og ejerskab (generel virksomhedsbeskrivelse).
• Erklæring på tro og love om ubetalt forfalden gæld til det offentlige og om opfyldelse af Udbudsdirektivets Art. 45, stk. 2, litra a-c.

Tilbudsgiver kan vedlægge det af ordregiver vedlagte eksempel om erklæring på tro og love i udfyldt og underskrevet stand ved afgivelsen af erklæring på tro og love vedrørende Art. 45.

Ordregiver forbeholder sig ret til inden aftaleindgåelse at forlange serviceattest fra Erhvervs- og Selskabsstyrelsen, max. 3 mdr. gammel eller anden fuldgyldig dokumentation for at vindende tilbudsgiver ikke befinder sig i de i udbudsdirektivets Art. 45, stk. 2, litra a, b, c, e og f nævnte situationer.


Økonomisk og finansiel formåen

• Seneste 2 reviderede og godkendte årsregnskaber fra den juridiske enhed, som skal afgive tilbud.

Hvis tilbudsgiver baserer sig på en anden virksomheds finansielle status, jf. Udbudsdirektivets Art. 47, stk. 2, skal det dokumenteres, at denne virksomhed hæfter solidarisk og begrænset til kontraktens opfyldelse.


Teknisk og/eller faglig formåen

• Referencelister for tilsvarende leverancer inden for de seneste tre år med angivelse af størrelsesorden.
• Beskrivelse af virksomhedens kvalitetsstyringssystem, herunder evt. certificeringer.
• Oplysning om evt. brug af underleverandører.
Adresse Kongens Vænge 2
3400
Hillerød
CPV kode 30216130-6 - Stregkodelæsere
72212720-2 - Udvikling af stregkodeprogrammel
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Kristina Østergaard Mikkelsen
Kontakt E-mail: kristina.oestergaard.mikkelsen@regionh.dk
Telefon: +45 38665828