Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Fast vagt-ordning Kerteminde Rådhus

Ved fast vagt-ordning forstås for nærværende udbud:
• Udføre vagttjeneste på Kerteminde Rådhus i Borgerservices åbningstid
• Vagten skal reagere på overfaldsalarmer for hele Kerteminde Rådhus
• Rundering i områderne på rådhuset og matriklen rundt om rådhuset
• Vagttjeneste til møder og samtaler (i Borgerservice åbningstid), hvor kommunens ansatte på Kerteminde Rådhus på forhånd kan have mistanke om, at borgeren kan optræde vredt og evt. voldeligt

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 15-09-2017) Luk udbudsdetaljer (gældende version 15-09-2017)
Titel Fast vagt-ordning Kerteminde Rådhus
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser uden klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Ved fast vagt-ordning forstås for nærværende udbud:
• Udføre vagttjeneste på Kerteminde Rådhus i Borgerservices åbningstid
• Vagten skal reagere på overfaldsalarmer for hele Kerteminde Rådhus
• Rundering i områderne på rådhuset og matriklen rundt om rådhuset
• Vagttjeneste til møder og samtaler (i Borgerservice åbningstid), hvor kommunens ansatte på Kerteminde Rådhus på forhånd kan have mistanke om, at borgeren kan optræde vredt og evt. voldeligt
Annonceret 15-09-2017 kl. 12.00
Deadline 31-10-2017 kl. 13.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Vægtning af underkriterier:
Pris 75 % vægtning
Service/kvalitet 25 % vægtning
Link til udbudsmateriale https://kerteminde.dk/kommunen/aktuelle-udbud
Ordregiver Kerteminde Kommune
Adresse Hans Schacksvej 4
5300
Kerteminde
CPV kode 79713000-5 - Vagttjenester
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Heidi Klemmensen
Kontakt E-mail: hkl@kerteminde.dk
Telefon: +45 65151754
Modtagers firmanavn Kerteminde Kommune
Adresse for modtagelse af tilbud hkl@kerteminde.dk