Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Projektstyring og opbygning af messer i udlandet for VisitDenmark

VisitDenmark er Danmarks nationale turistorganisation, som – i tæt samarbejde med turismeerhvervet - arbejder målrettet for at skabe kendskab og præference for Danmark som ferie- og mødedestination.

Inden for forretningsområdet Business Events deltager VisitDenmark på to store mødemesser om året. IMEX, som ligger i april i Frankfurt og IBTM, som ligger i november i Barcelona. På begge messer har vi en Danmarks stand, hvor VisitDenmark står sammen med en række danske samarbejdspartnere (regioner, hoteller og bureauer).
Opgaven består i at projektstyre og opbygge IBTM-stand i november 2017 samt stande på IMEX og IBTM i 2018. Derudover vil der være behov for lagerkapacitet til messeinventar i samme periode.

Opgaven består i:
• Dialog med VisitDenmark om opbygning af stand med udgangspunkt i VisitDenmarks ønsker til standdesign
• Projektstyring – herunder ansvar for kommunikation med messeudbyder og underleverandører så som transportører, leverandører af print og øvrigt messeinventar
• Korrekt og ansvarlig pakning, læsning, opbygning og nedtagning af messestand
• Opbevaring og vedligehold af messeinventar på eget lager

Standkoncept:
Se vedhæftede bilag med tegninger af hhv. IMEX og IBTM standen
Standene er ca. 60 kvm.
Standkonceptet bygger på GRID systemet

Den skønnede kontraktsum er fordelt således at der forventes afsat ca. 300.000 kr. pr. messe (3 messer i alt i 2017 og 2018) Beløbet dækker også udgifter til underleverandører.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 28-06-2017) Luk udbudsdetaljer (gældende version 28-06-2017)
Titel Projektstyring og opbygning af messer i udlandet for VisitDenmark
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse VisitDenmark er Danmarks nationale turistorganisation, som – i tæt samarbejde med turismeerhvervet - arbejder målrettet for at skabe kendskab og præference for Danmark som ferie- og mødedestination.

Inden for forretningsområdet Business Events deltager VisitDenmark på to store mødemesser om året. IMEX, som ligger i april i Frankfurt og IBTM, som ligger i november i Barcelona. På begge messer har vi en Danmarks stand, hvor VisitDenmark står sammen med en række danske samarbejdspartnere (regioner, hoteller og bureauer).
Opgaven består i at projektstyre og opbygge IBTM-stand i november 2017 samt stande på IMEX og IBTM i 2018. Derudover vil der være behov for lagerkapacitet til messeinventar i samme periode.

Opgaven består i:
• Dialog med VisitDenmark om opbygning af stand med udgangspunkt i VisitDenmarks ønsker til standdesign
• Projektstyring – herunder ansvar for kommunikation med messeudbyder og underleverandører så som transportører, leverandører af print og øvrigt messeinventar
• Korrekt og ansvarlig pakning, læsning, opbygning og nedtagning af messestand
• Opbevaring og vedligehold af messeinventar på eget lager

Standkoncept:
Se vedhæftede bilag med tegninger af hhv. IMEX og IBTM standen
Standene er ca. 60 kvm.
Standkonceptet bygger på GRID systemet

Den skønnede kontraktsum er fordelt således at der forventes afsat ca. 300.000 kr. pr. messe (3 messer i alt i 2017 og 2018) Beløbet dækker også udgifter til underleverandører.
Annonceret 28-06-2017 kl. 13.45
Deadline 07-08-2017 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Uddybning af tildelingskriterier Med afsæt i det bedste forhold mellem pris og kvalitet vil VisitDenmark vælge den bedst egnede leverandør ud fra nedenstående underkriterier, hvor %-tallet beskriver hvor højt kriteriet vil blive vægtet i den samlede evaluering:

• 30 %: I hvilken grad tilbudsgiver har kendskab til fagmesser, herunder IMEX og IBTM
• 40 %: Hvilken erfaring tilbudsgiver har med at bygge messestande i udlandet
• 30 %: Hvorvidt tilbudsgiver har kontor og lagerkapacitet i Danmark

Det vil desuden være en fordel, hvis tilbudsgiver har kompetencer inden for design af messestande.
Dokumenter
Ordregiver VisitDenmark // CVR:33055331
Udvælgelseskriterier Minimum 3 års erfaring med opbygning af messer
Kontor og lagerkapacitet i Danmark

Tilbuddet skal indeholde en beskrivelse af:
• Hvilken timepris bydes der ind med
• Hvilken m3-pris for lagerkapacitet bydes der ind med
• Hvorvidt tilbudsgiver har kontor og lager i Danmark
• Hvilken relevant erfaring tilbudsgiver har med projektstyring og opbygning af messer i udlandet, herunder hvilket kendskab tilbudsgiver har til fagmesser
• Hvilken tilgang tilbudsgiver vil have til at løse opgaven, herunder hvilke kompetencer tilbudsgiver har inden for design af messestande

Der gælder følgende krav til tilbuddet:
• Timeprisen må ikke overstige 500 kr.
• m3-prisen på lagerkapacitet må ikke overstige 70 kr.
Adresse Islands Brygge 43
2300
København
CPV kode 39294100-0 - Informations- og markedsføringsprodukter
79000000-4 - Forretningstjenesteydelser: forskrifter, markedsføring, rådgivning, rekruttering, trykning og sikkerhed
79340000-9 - Servicevirksomhed i forbindelse med reklame og marketing
79413000-2 - Rådgivning inden for markedsføring
79950000-8 - Organisering af udstillinger, messer og kongresser
79956000-0 - Tilrettelæggelse af messer og udstillinger
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Ja
Kontaktperson Mette Sattrup
Kontakt E-mail: msa@visitdenmark.com
Telefon: +45 32889987