Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

3 timers-workshop: DET PLANLAGTE SALG

1. Udbud: Væksthus Hovedstadsregionen søger en samarbejdspartner, der kan afholde to workshops under temaet ”Det planlagte salg”. Workshoppen skal gøre iværksætteren mere målrettet i salgsprocesses. Indholdet skal tage sit udsæt i teori, men fokusere på at give iværksætteren mulighed for at arbejde praktisk med sin egen virksomhed. Der skal blandt andet arbejdes med målgruppe, salgsmål, salgsplan og forhindringer man oplever i salgsprocessen.

Målgruppen for forløbet er iværksættere, som har en ide eller en forretning, og som gerne vil blive mere målrettet i sin salgsindsats.

Workshoppen skal kunne håndtere 25 til 35 iværksættere. Programmet for workshoppen skal lægge op til en blanding af faglige input samt praktiske øvelser, hvor den enkelte iværksætter kan sætte sin egen ide i fokus.

Workshoppen er en del af et forløb under temaet salg. De andre emner er: ”Social selling” og ”Det personlige salg”. Forløbet afsluttes med en salgsbootcamp, hvor deltagerne træner den viden de har tilegnet sig på de tre workshops.

Tilbuddet skal inkludere en samlet pris for afholdelse af workshoppen, herunder kørsel og evt. materialer. Alle workshops bliver afholdt i Region Hovedstaden, eks. Bornholm. Væksthus Hovedstadsregionen tager sig af al praktisk planlægning, herunder markedsføring, forplejning, lokaler m.m.

Såfremt workshoppen og samarbejdet er en succes, vil der være mulighed for afholdelse af flere workshops mindst til og med udgangen af 2018.

2. Opgavebeskrivelse
Samarbejdspartneren skal:
• Afholde mindst to workshop i efteråret 2017.
• Beskrive indholdet af workshoppen i vedlagte skabelon – se nederst i dokumentet.
• Facilitere workshoppen på en måde, så iværksætterne kan arbejde praktisk med deres egen ide.

3. Generelle krav for alle workshops:
• Workshoppen skal være en blanding af faglige ind- og oplæg og praktiske øvelser.
• Der skal lægges vægt på, at deltagerne lærer noget de kan bruge dagen efter.
• Workshoppen skal afsluttes med forslag til de næste skridt og evt. 5 gode råd.
• Workshoppen skal give deltagerne bud på litteratur, artikler, hjemmesider, sociale medier o.l., som kan være nyttigt i det videre arbejde.
• Workshoppen skal oplyse, hvor de kan finde hjælp både blandt offentlige og private rådgivere.
• Workshops varer tre timer inkl. pause.

4. Tilbudsspecifikation
Tilbuddet til Væksthus Hovedstadsregionen bør specificere:
• Pris for afholdelse af én workshop á 3 timer inkl. forberedelse.
• Evt. forudsætninger for tilbuddet.


I udvælgelsesfasen foretages en vurdering af den enkelte tilbudsgivers generelle egnethed til at varetage den efterspurgte opgave. Vurderingen bliver foretaget på baggrund af nedenstående evalueringskriterier.

Evalueringskriterierne og vægtningen af disse er følgende:
• Pris: 40%
• Kvalitet: 60%

Kvalitet bliver bedømt ud fra følgende 3 kriterier, som tilbudsgiver skal gøre rede for i et vedlagt bilag:
• Faglige kompetencer ift. workshoptema.
• Erfaring og kompetencer i forhold til undervisning og facilitering.
• Forståelse for og erfaring med iværksættermålgruppen.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 23-05-2017) Luk udbudsdetaljer (gældende version 23-05-2017)
Titel 3 timers-workshop: DET PLANLAGTE SALG
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser uden klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse 1. Udbud: Væksthus Hovedstadsregionen søger en samarbejdspartner, der kan afholde to workshops under temaet ”Det planlagte salg”. Workshoppen skal gøre iværksætteren mere målrettet i salgsprocesses. Indholdet skal tage sit udsæt i teori, men fokusere på at give iværksætteren mulighed for at arbejde praktisk med sin egen virksomhed. Der skal blandt andet arbejdes med målgruppe, salgsmål, salgsplan og forhindringer man oplever i salgsprocessen.

Målgruppen for forløbet er iværksættere, som har en ide eller en forretning, og som gerne vil blive mere målrettet i sin salgsindsats.

Workshoppen skal kunne håndtere 25 til 35 iværksættere. Programmet for workshoppen skal lægge op til en blanding af faglige input samt praktiske øvelser, hvor den enkelte iværksætter kan sætte sin egen ide i fokus.

Workshoppen er en del af et forløb under temaet salg. De andre emner er: ”Social selling” og ”Det personlige salg”. Forløbet afsluttes med en salgsbootcamp, hvor deltagerne træner den viden de har tilegnet sig på de tre workshops.

Tilbuddet skal inkludere en samlet pris for afholdelse af workshoppen, herunder kørsel og evt. materialer. Alle workshops bliver afholdt i Region Hovedstaden, eks. Bornholm. Væksthus Hovedstadsregionen tager sig af al praktisk planlægning, herunder markedsføring, forplejning, lokaler m.m.

Såfremt workshoppen og samarbejdet er en succes, vil der være mulighed for afholdelse af flere workshops mindst til og med udgangen af 2018.

2. Opgavebeskrivelse
Samarbejdspartneren skal:
• Afholde mindst to workshop i efteråret 2017.
• Beskrive indholdet af workshoppen i vedlagte skabelon – se nederst i dokumentet.
• Facilitere workshoppen på en måde, så iværksætterne kan arbejde praktisk med deres egen ide.

3. Generelle krav for alle workshops:
• Workshoppen skal være en blanding af faglige ind- og oplæg og praktiske øvelser.
• Der skal lægges vægt på, at deltagerne lærer noget de kan bruge dagen efter.
• Workshoppen skal afsluttes med forslag til de næste skridt og evt. 5 gode råd.
• Workshoppen skal give deltagerne bud på litteratur, artikler, hjemmesider, sociale medier o.l., som kan være nyttigt i det videre arbejde.
• Workshoppen skal oplyse, hvor de kan finde hjælp både blandt offentlige og private rådgivere.
• Workshops varer tre timer inkl. pause.

4. Tilbudsspecifikation
Tilbuddet til Væksthus Hovedstadsregionen bør specificere:
• Pris for afholdelse af én workshop á 3 timer inkl. forberedelse.
• Evt. forudsætninger for tilbuddet.


I udvælgelsesfasen foretages en vurdering af den enkelte tilbudsgivers generelle egnethed til at varetage den efterspurgte opgave. Vurderingen bliver foretaget på baggrund af nedenstående evalueringskriterier.

Evalueringskriterierne og vægtningen af disse er følgende:
• Pris: 40%
• Kvalitet: 60%

Kvalitet bliver bedømt ud fra følgende 3 kriterier, som tilbudsgiver skal gøre rede for i et vedlagt bilag:
• Faglige kompetencer ift. workshoptema.
• Erfaring og kompetencer i forhold til undervisning og facilitering.
• Forståelse for og erfaring med iværksættermålgruppen.
Annonceret 23-05-2017 kl. 14.00
Deadline 05-06-2017 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Dokumenter
Ordregiver FONDEN VÆKSTHUS HOVEDSTADSREGIONEN // CVR:29832978
Udvælgelseskriterier I udvælgelsesfasen foretages en vurdering af den enkelte tilbudsgivers generelle egnethed til at varetage den efterspurgte opgave. Vurderingen bliver foretaget på baggrund af nedenstående evalueringskriterier.

Evalueringskriterierne og vægtningen af disse er følgende:
• Pris: 40%
• Kvalitet: 60%

Kvalitet bliver bedømt ud fra følgende 3 kriterier, som tilbudsgiver skal gøre rede for i et vedlagt bilag:
• Faglige kompetencer ift. workshoptema.
• Erfaring og kompetencer i forhold til undervisning og facilitering.
• Forståelse for og erfaring med iværksættermålgruppen.
Adresse Fruebjergvej 3
2100
København Ø
WWW: www.vhhr.dk
CPV kode 80000000-4 - Uddannelse og undervisning
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Ja
Kontaktperson Axel Beck
Kontakt E-mail: ab@vhhr.dk
Telefon: +45 30108101