Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Indkøbsordning for borgere i eget hjem


Rammeaftalen vedrører varetagelsen af indkøbsordning for borgere i eget hjem. Annonceringen omfatter 7 kommuner og er opdelt i 7 delaftaler, én delaftale for hver kommune.
Indkøbsordningen består af følgende dele: Bestilling Plukning og pakning af varer Levering af varer til borgerens hjem På-plads-sætning af køle- og frostvarer På-plads-sætning af øvrige varer for borgere, som er visiteret til dette (kun visse kommuner) Returemballage Afregning.
Omsætningen vil være bestemt af, hvor mange borgere, der visiteres til indkøbsordningen samt hvor mange, der vælger at tilmeldes den enkelte tilbudsgiver, jf. fritvalgsordningen.
Kontraktstart for de deltagende kommuner er:
Allerød Kommune: 31. december 2017
Ballerup Kommune: 1. februar 2016
Frederikssund Kommune: 1. februar 2016
Fredensborg Kommune: 1. august 2016
Helsingør Kommune: 1. februar 2016
Furesø Kommune: 1. januar 2017
Halsnæs Kommune: 1. marts 2016
Opgaver vedrørende hjælp til indkøbsordning til borgere er omfattet af EU’s udbudsdirektiv Bilag II B, hvorfor udbuddet alene gennemføres i overensstemmelse med direktivets artikel 23 og 35, stk. 4.
Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: http://permalink.mercell.com/54139999.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: ”Meld din interesse”. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle dokumenter og informationer om opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 23-11-2015) Luk udbudsdetaljer (gældende version 23-11-2015)
Titel Indkøbsordning for borgere i eget hjem
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse
Rammeaftalen vedrører varetagelsen af indkøbsordning for borgere i eget hjem. Annonceringen omfatter 7 kommuner og er opdelt i 7 delaftaler, én delaftale for hver kommune.
Indkøbsordningen består af følgende dele: Bestilling Plukning og pakning af varer Levering af varer til borgerens hjem På-plads-sætning af køle- og frostvarer På-plads-sætning af øvrige varer for borgere, som er visiteret til dette (kun visse kommuner) Returemballage Afregning.
Omsætningen vil være bestemt af, hvor mange borgere, der visiteres til indkøbsordningen samt hvor mange, der vælger at tilmeldes den enkelte tilbudsgiver, jf. fritvalgsordningen.
Kontraktstart for de deltagende kommuner er:
Allerød Kommune: 31. december 2017
Ballerup Kommune: 1. februar 2016
Frederikssund Kommune: 1. februar 2016
Fredensborg Kommune: 1. august 2016
Helsingør Kommune: 1. februar 2016
Furesø Kommune: 1. januar 2017
Halsnæs Kommune: 1. marts 2016
Opgaver vedrørende hjælp til indkøbsordning til borgere er omfattet af EU’s udbudsdirektiv Bilag II B, hvorfor udbuddet alene gennemføres i overensstemmelse med direktivets artikel 23 og 35, stk. 4.
Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: http://permalink.mercell.com/54139999.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: ”Meld din interesse”. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle dokumenter og informationer om opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
Annonceret 23-11-2015 kl. 16.37
Deadline 03-12-2015 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Link til udbudsmateriale http://permalink.mercell.com/54139999.aspx
Ordregiver Fredensborg Kommune
Adresse Egevangen, Brønsholm 3 B
2980
Kokkedal
CPV kode 85312200-1 - Hjemmelevering af dagligvarer
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Stefan Ising
Kontakt E-mail: stis@fredensborg.dk
Telefon: +45 72562411
Modtagers firmanavn Mercell Danmark A/S
Adresse for modtagelse af tilbud http://permalink.mercell.com/54139999.aspx
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[23-11-2015 16:38:23]
Jf. besvarelsen af spørgsmål 14-16 og rettelse nr. 5 ændres Bilag 2 - Tilbudsliste. Som følge heraf udloades Bilag 2 - Tilbudsliste - Version 2, som skal anvendes af tilbudsgiver ved tilbudsgivningen .

Åbn tidligere version 23-10-2015 Luk tidligere version 23-10-2015
Titel Indkøbsordning for borgere i eget hjem
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse
Rammeaftalen vedrører varetagelsen af indkøbsordning for borgere i eget hjem. Annonceringen omfatter 7 kommuner og er opdelt i 7 delaftaler, én delaftale for hver kommune.
Indkøbsordningen består af følgende dele: Bestilling Plukning og pakning af varer Levering af varer til borgerens hjem På-plads-sætning af køle- og frostvarer På-plads-sætning af øvrige varer for borgere, som er visiteret til dette (kun visse kommuner) Returemballage Afregning.
Omsætningen vil være bestemt af, hvor mange borgere, der visiteres til indkøbsordningen samt hvor mange, der vælger at tilmeldes den enkelte tilbudsgiver, jf. fritvalgsordningen.
Kontraktstart for de deltagende kommuner er:
Allerød Kommune: 31. december 2017
Ballerup Kommune: 1. februar 2016
Frederikssund Kommune: 1. februar 2016
Fredensborg Kommune: 1. august 2016
Helsingør Kommune: 1. februar 2016
Furesø Kommune: 1. januar 2017
Halsnæs Kommune: 1. marts 2016
Opgaver vedrørende hjælp til indkøbsordning til borgere er omfattet af EU’s udbudsdirektiv Bilag II B, hvorfor udbuddet alene gennemføres i overensstemmelse med direktivets artikel 23 og 35, stk. 4.
Procedure:
For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: http://permalink.mercell.com/54139999.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: ”Meld din interesse”. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle dokumenter og informationer om opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
Annonceret 23-10-2015 kl. 12.37
Deadline 03-12-2015 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Bedste forhold mellem pris og kvalitet
Link til udbudsmateriale http://permalink.mercell.com/54139999.aspx
Ordregiver Fredensborg Kommune
Adresse Egevangen, Brønsholm 3 B
2980
Kokkedal
CPV kode 85312200-1 - Hjemmelevering af dagligvarer
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Stefan Ising
Kontakt E-mail: stis@fredensborg.dk
Telefon: +45 72562411
Modtagers firmanavn Mercell Danmark A/S
Adresse for modtagelse af tilbud http://permalink.mercell.com/54139999.aspx