Rammeaftalen vedrører varetagelsen af indkøbsordning for borgere i eget hjem. Annonceringen omfatter 7 kommuner og er opdelt i 7 delaftaler, én delaftale for hver kommune.Indkøbsordningen består af følgende dele: Bestilling Plukning og pakning af varer Levering af varer til borgerens hjem På-plads-sætning af køle- og frostvarer På-plads-sætning af øvrige varer for borgere, som er visiteret til dette (kun visse kommuner) Returemballage Afregning. Omsætningen vil være bestemt af, hvor mange borgere, der visiteres til indkøbsordningen samt hvor mange, der vælger at tilmeldes den enkelte tilbudsgiver, jf. fritvalgsordningen.Kontraktstart for de deltagende kommuner er: Allerød Kommune: 31. december 2017 Ballerup Kommune: 1. februar 2016 Frederikssund Kommune: 1. februar 2016 Fredensborg Kommune: 1. august 2016 Helsingør Kommune: 1. februar 2016 Furesø Kommune: 1. januar 2017 Halsnæs Kommune: 1. marts 2016 Opgaver vedrørende hjælp til indkøbsordning til borgere er omfattet af EU’s udbudsdirektiv Bilag II B, hvorfor udbuddet alene gennemføres i overensstemmelse med direktivets artikel 23 og 35, stk. 4. Procedure:For at deltage i opgaven indsættes dette link i din internet browser: http://permalink.mercell.com/54139999.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: ”Meld din interesse”. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.Efter afsendelse af registreringen har du adgang til alle dokumenter og informationer om opgaven. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
[23-11-2015 16:38:23] Jf. besvarelsen af spørgsmål 14-16 og rettelse nr. 5 ændres Bilag 2 - Tilbudsliste. Som følge heraf udloades Bilag 2 - Tilbudsliste - Version 2, som skal anvendes af tilbudsgiver ved tilbudsgivningen .