Få besked, når der er ændringer til dette udbud Gem dette udbud under "Mine udbud"

Annoncering vedrørende personlig pleje, praktisk hjælp, ikke kompleks sygepleje og håndtering af nødkald i Gladsaxe Kommune

Efter Lov om social service (Serviceloven) § 83 er kommunalbestyrelsen forpligtet til at skabe grundlag for, at borgere der er visiteret praktisk hjælp, personlig hjælp og pleje samt madservice i eget hjem, kan vælge mellem to eller flere leverandører af denne hjælp, hvoraf den ene leverandør kan være kommunal. Gladsaxe Kommuner udbyder ved nærværende udbud følgende opgaver:
-varetagelsen af personlig pleje,
-praktisk hjælp,
-ikke kompleks sygepleje
-håndtering af nødkald til borgere i eget hjem.

Det er hensigten, at der som resultat af denne offentlige annoncering indgås aftale med 1 privat leverandør foruden den kommunale hjemmepleje, således at der i alt er 2 leverandører, der varetager opgaveløsningen.
I 2013 fik 1.600 borgere leveret hjemmeplejeydelser og det samlede antal timer udgjorde 313.203.
For nuværende er der foruden den kommunale hjemmepleje yderligere 12 tilknyttede leverandører hos Ordregiver, hvoraf 5 alene leverer praktisk hjælp.

Rammeaftalen træder i kraft 1. februar 2015, og er gældende i en periode på 2 år fra kontraktunderskrift med mulighed for forlængelse i op til 2 x 12 måneder.

Alle henvendelser, herunder spørgsmål mv., skal senest 1. oktober 2014, kl. 12.00. rettes til:

Tolstrup & Hvilsted
Att.: Klaus Hansen
Livøvej 10A
8800 Viborg
E-mail: kontakt@tohv.dk

Det fulde annonceringsmateriale findes ligeledes på Gladsaxe Kommunes hjemmeside: http://www.gladsaxe.dk/Default.aspx?ID=21125

Åbn udbudsdetaljer (gældende version 01-10-2014) Luk udbudsdetaljer (gældende version 01-10-2014)
Titel Annoncering vedrørende personlig pleje, praktisk hjælp, ikke kompleks sygepleje og håndtering af nødkald i Gladsaxe Kommune
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Efter Lov om social service (Serviceloven) § 83 er kommunalbestyrelsen forpligtet til at skabe grundlag for, at borgere der er visiteret praktisk hjælp, personlig hjælp og pleje samt madservice i eget hjem, kan vælge mellem to eller flere leverandører af denne hjælp, hvoraf den ene leverandør kan være kommunal. Gladsaxe Kommuner udbyder ved nærværende udbud følgende opgaver:
-varetagelsen af personlig pleje,
-praktisk hjælp,
-ikke kompleks sygepleje
-håndtering af nødkald til borgere i eget hjem.

Det er hensigten, at der som resultat af denne offentlige annoncering indgås aftale med 1 privat leverandør foruden den kommunale hjemmepleje, således at der i alt er 2 leverandører, der varetager opgaveløsningen.
I 2013 fik 1.600 borgere leveret hjemmeplejeydelser og det samlede antal timer udgjorde 313.203.
For nuværende er der foruden den kommunale hjemmepleje yderligere 12 tilknyttede leverandører hos Ordregiver, hvoraf 5 alene leverer praktisk hjælp.

Rammeaftalen træder i kraft 1. februar 2015, og er gældende i en periode på 2 år fra kontraktunderskrift med mulighed for forlængelse i op til 2 x 12 måneder.

Alle henvendelser, herunder spørgsmål mv., skal senest 1. oktober 2014, kl. 12.00. rettes til:

Tolstrup & Hvilsted
Att.: Klaus Hansen
Livøvej 10A
8800 Viborg
E-mail: kontakt@tohv.dk

Det fulde annonceringsmateriale findes ligeledes på Gladsaxe Kommunes hjemmeside: http://www.gladsaxe.dk/Default.aspx?ID=21125
Annonceret 01-09-2014 kl. 16.30
Deadline 14-10-2014 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Pris
Dokumenter
Ordregiver GLADSAXE KOMMUNE
Udvælgelseskriterier Tilbudsgivers personlige forhold:
• Oplysninger om tilbudsgiver, herunder CVR-nummer samt kontaktperson med telefonnummer og mail-adresse (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).
• Udfyldt og underskrevet tro og love erklæring om i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13. maj 1997) og om opfyldelse af Udbudsdirektivets artikel 45 (fortrykt formular er vedlagt som Bilag 2).

Økonomisk og finansiel formåen:
• Oplysninger om tilbudsgivers samlede omsætning inden for de seneste 3 regnskabsår (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).
• Oplysninger om tilbudsgivers omsætning inden for det annoncerede område for det seneste afsluttede regnskabsår (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).

Det er i den forbindelse et mindstekrav, at tilbudsgiver har haft en omsætning inden for det annoncerede område på minimum DKK 5.000.000 i det seneste afsluttede regnskabsår (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).
• Oplysninger om tilbudsgivers egenkapital for det seneste afsluttede regnskabsår.

Det er i den forbindelse et mindstekrav, at tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital for det seneste afsluttede regnskabsår (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).

Teknisk og/eller faglig formåen:
• Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leverancer der er udført i løbet af de sidste tre år. Referencelisten skal for hver reference indeholde:
a. Navn på den offentlige myndighed
b. Kontakt for den offentlige myndighed, herunder telefonnummer
c. Kontraktperiode
d. Samlet omsætning for referencen
e. Beskrivelse af leverancen
f. Underskrift for tilfredsstillende udført arbejde fra den offentlige myndighed

Det er i den forbindelse et mindstekrav, at tilbudsgiver kan dokumentere erfaring med én tilsvarende leverance som den annoncerede i løbet af de sidste tre år indeholdende ovenstående informationer. Ved tilsvarende leverancer anses levering af personlig pleje og praktisk hjælp til offentlige myndigheder. Det er ikke tilstrækkeligt, at der alene dokumenteres erfaring med enten personlig pleje eller praktisk hjælp (udfyldes i Kontraktbilag c – Tilbudsbesvarelse).
• Oversigt over de medarbejdere i virksomheden, som for nuværende varetager de annoncerede ydelser fordelt på uddannelseskategorier, eksempelvis sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere og anden relevant sundhedsuddannelse.
• Det er i den forbindelse et mindstekrav, at tilbudsgiver for nuværende har ansatte inden for kategorien social- og sundhedshjælpere (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).
Adresse Rådhus Alle 7
2860
Søborg
CPV kode 98513310-8 - Hjemmehjælp
85000000-9 - Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
85141210-4 - Hjemmesygepleje
85300000-2 - Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed
85311100-3 - Forsorg for ældre
98514000-9 - Husligt arbejde
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Klaus Hansen
Kontakt E-mail: kontakt@tohv.dk
Telefon: +45 53643290
Modtagers firmanavn Gladsaxe Kommune
Adresse for modtagelse af tilbud Rådhus Allé 7, 2860 Søborg, Att. Indkøbskontoret
Åbn kommentarer til ændringer eller aflysning Luk kommentarer til ændringer eller aflysning


[18-09-2014 09:20:20]
Spørgsmål svar 18.09. oploadet.
Ny version af udbudsbetingelser oploadet.
Ny version af kontraktbilag C, tilbudsbesvarelse oploadet
[01-10-2014 09:06:02]
Spørgmål og svar 30.09.2014 uploaded.
Nyt Kontraktbilag D - Tilbudsliste 30.09.14 uploaded.

Åbn tidligere version 18-09-2014 Luk tidligere version 18-09-2014
Titel Annoncering vedrørende personlig pleje, praktisk hjælp, ikke kompleks sygepleje og håndtering af nødkald i Gladsaxe Kommune
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Efter Lov om social service (Serviceloven) § 83 er kommunalbestyrelsen forpligtet til at skabe grundlag for, at borgere der er visiteret praktisk hjælp, personlig hjælp og pleje samt madservice i eget hjem, kan vælge mellem to eller flere leverandører af denne hjælp, hvoraf den ene leverandør kan være kommunal. Gladsaxe Kommuner udbyder ved nærværende udbud følgende opgaver:
-varetagelsen af personlig pleje,
-praktisk hjælp,
-ikke kompleks sygepleje
-håndtering af nødkald til borgere i eget hjem.

Det er hensigten, at der som resultat af denne offentlige annoncering indgås aftale med 1 privat leverandør foruden den kommunale hjemmepleje, således at der i alt er 2 leverandører, der varetager opgaveløsningen.
I 2013 fik 1.600 borgere leveret hjemmeplejeydelser og det samlede antal timer udgjorde 313.203.
For nuværende er der foruden den kommunale hjemmepleje yderligere 12 tilknyttede leverandører hos Ordregiver, hvoraf 5 alene leverer praktisk hjælp.

Rammeaftalen træder i kraft 1. februar 2015, og er gældende i en periode på 2 år fra kontraktunderskrift med mulighed for forlængelse i op til 2 x 12 måneder.

Alle henvendelser, herunder spørgsmål mv., skal senest 1. oktober 2014, kl. 12.00. rettes til:

Tolstrup & Hvilsted
Att.: Klaus Hansen
Livøvej 10A
8800 Viborg
E-mail: kontakt@tohv.dk

Det fulde annonceringsmateriale findes ligeledes på Gladsaxe Kommunes hjemmeside: http://www.gladsaxe.dk/Default.aspx?ID=21125
Annonceret 01-09-2014 kl. 16.30
Deadline 14-10-2014 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Pris
Dokumenter
Ordregiver GLADSAXE KOMMUNE
Udvælgelseskriterier Tilbudsgivers personlige forhold:
• Oplysninger om tilbudsgiver, herunder CVR-nummer samt kontaktperson med telefonnummer og mail-adresse (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).
• Udfyldt og underskrevet tro og love erklæring om i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13. maj 1997) og om opfyldelse af Udbudsdirektivets artikel 45 (fortrykt formular er vedlagt som Bilag 2).

Økonomisk og finansiel formåen:
• Oplysninger om tilbudsgivers samlede omsætning inden for de seneste 3 regnskabsår (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).
• Oplysninger om tilbudsgivers omsætning inden for det annoncerede område for det seneste afsluttede regnskabsår (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).

Det er i den forbindelse et mindstekrav, at tilbudsgiver har haft en omsætning inden for det annoncerede område på minimum DKK 5.000.000 i det seneste afsluttede regnskabsår (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).
• Oplysninger om tilbudsgivers egenkapital for det seneste afsluttede regnskabsår.

Det er i den forbindelse et mindstekrav, at tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital for det seneste afsluttede regnskabsår (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).

Teknisk og/eller faglig formåen:
• Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leverancer der er udført i løbet af de sidste tre år. Referencelisten skal for hver reference indeholde:
a. Navn på den offentlige myndighed
b. Kontakt for den offentlige myndighed, herunder telefonnummer
c. Kontraktperiode
d. Samlet omsætning for referencen
e. Beskrivelse af leverancen
f. Underskrift for tilfredsstillende udført arbejde fra den offentlige myndighed

Det er i den forbindelse et mindstekrav, at tilbudsgiver kan dokumentere erfaring med én tilsvarende leverance som den annoncerede i løbet af de sidste tre år indeholdende ovenstående informationer. Ved tilsvarende leverancer anses levering af personlig pleje og praktisk hjælp til offentlige myndigheder. Det er ikke tilstrækkeligt, at der alene dokumenteres erfaring med enten personlig pleje eller praktisk hjælp (udfyldes i Kontraktbilag c – Tilbudsbesvarelse).
• Oversigt over de medarbejdere i virksomheden, som for nuværende varetager de annoncerede ydelser fordelt på uddannelseskategorier, eksempelvis sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere og anden relevant sundhedsuddannelse.
• Det er i den forbindelse et mindstekrav, at tilbudsgiver for nuværende har ansatte inden for kategorien social- og sundhedshjælpere (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).
Adresse Rådhus Alle 7
2860
Søborg
CPV kode 98513310-8 - Hjemmehjælp
85000000-9 - Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
85141210-4 - Hjemmesygepleje
85300000-2 - Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed
85311100-3 - Forsorg for ældre
98514000-9 - Husligt arbejde
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Klaus Hansen
Kontakt E-mail: kontakt@tohv.dk
Telefon: +45 53643290
Modtagers firmanavn Gladsaxe Kommune
Adresse for modtagelse af tilbud Rådhus Allé 7, 2860 Søborg, Att. Indkøbskontoret
Åbn tidligere version 01-09-2014 Luk tidligere version 01-09-2014
Titel Annoncering vedrørende personlig pleje, praktisk hjælp, ikke kompleks sygepleje og håndtering af nødkald i Gladsaxe Kommune
Dokumenttype Varer og tjenesteydelser med klar grænseoverskridende interesse
Opgavebeskrivelse Efter Lov om social service (Serviceloven) § 83 er kommunalbestyrelsen forpligtet til at skabe grundlag for, at borgere der er visiteret praktisk hjælp, personlig hjælp og pleje samt madservice i eget hjem, kan vælge mellem to eller flere leverandører af denne hjælp, hvoraf den ene leverandør kan være kommunal. Gladsaxe Kommuner udbyder ved nærværende udbud følgende opgaver:
-varetagelsen af personlig pleje,
-praktisk hjælp,
-ikke kompleks sygepleje
-håndtering af nødkald til borgere i eget hjem.

Det er hensigten, at der som resultat af denne offentlige annoncering indgås aftale med 1 privat leverandør foruden den kommunale hjemmepleje, således at der i alt er 2 leverandører, der varetager opgaveløsningen.
I 2013 fik 1.600 borgere leveret hjemmeplejeydelser og det samlede antal timer udgjorde 313.203.
For nuværende er der foruden den kommunale hjemmepleje yderligere 12 tilknyttede leverandører hos Ordregiver, hvoraf 5 alene leverer praktisk hjælp.

Rammeaftalen træder i kraft 1. februar 2015, og er gældende i en periode på 2 år fra kontraktunderskrift med mulighed for forlængelse i op til 2 x 12 måneder.

Alle henvendelser, herunder spørgsmål mv., skal senest 1. oktober 2014, kl. 12.00. rettes til:

Tolstrup & Hvilsted
Att.: Klaus Hansen
Livøvej 10A
8800 Viborg
E-mail: kontakt@tohv.dk

Det fulde annonceringsmateriale findes ligeledes på Gladsaxe Kommunes hjemmeside: http://www.gladsaxe.dk/Default.aspx?ID=21125
Annonceret 01-09-2014 kl. 16.30
Deadline 14-10-2014 kl. 12.00
Udbudstype Udbud under tærskelværdierne
Opgavetype Tjenesteydelser
Tildelingskriterier Pris
Dokumenter
Ordregiver GLADSAXE KOMMUNE
Udvælgelseskriterier Tilbudsgivers personlige forhold:
• Oplysninger om tilbudsgiver, herunder CVR-nummer samt kontaktperson med telefonnummer og mail-adresse (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).
• Udfyldt og underskrevet tro og love erklæring om i hvilket omfang tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13. maj 1997) og om opfyldelse af Udbudsdirektivets artikel 45 (fortrykt formular er vedlagt som Bilag 2).

Økonomisk og finansiel formåen:
• Oplysninger om tilbudsgivers samlede omsætning inden for de seneste 3 regnskabsår (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).
• Oplysninger om tilbudsgivers omsætning inden for det annoncerede område for det seneste afsluttede regnskabsår (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).

Det er i den forbindelse et mindstekrav, at tilbudsgiver har haft en omsætning inden for det annoncerede område på minimum DKK 5.000.000 i det seneste afsluttede regnskabsår (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).
• Oplysninger om tilbudsgivers egenkapital for det seneste afsluttede regnskabsår.

Det er i den forbindelse et mindstekrav, at tilbudsgiver har haft en positiv egenkapital for det seneste afsluttede regnskabsår (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).

Teknisk og/eller faglig formåen:
• Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leverancer der er udført i løbet af de sidste tre år. Referencelisten skal for hver reference indeholde:
a. Navn på den offentlige myndighed
b. Kontakt for den offentlige myndighed, herunder telefonnummer
c. Kontraktperiode
d. Samlet omsætning for referencen
e. Beskrivelse af leverancen
f. Underskrift for tilfredsstillende udført arbejde fra den offentlige myndighed

Det er i den forbindelse et mindstekrav, at tilbudsgiver kan dokumentere erfaring med én tilsvarende leverance som den annoncerede i løbet af de sidste tre år indeholdende ovenstående informationer. Ved tilsvarende leverancer anses levering af personlig pleje og praktisk hjælp til offentlige myndigheder. Det er ikke tilstrækkeligt, at der alene dokumenteres erfaring med enten personlig pleje eller praktisk hjælp (udfyldes i Kontraktbilag c – Tilbudsbesvarelse).
• Oversigt over de medarbejdere i virksomheden, som for nuværende varetager de annoncerede ydelser fordelt på uddannelseskategorier, eksempelvis sygeplejersker, social- og sundhedsassistenter, social- og sundhedshjælpere og anden relevant sundhedsuddannelse.
• Det er i den forbindelse et mindstekrav, at tilbudsgiver for nuværende har ansatte inden for kategorien social- og sundhedshjælpere (udfyldes i Kontraktbilag C – Tilbudsbesvarelse).
Adresse Rådhus Alle 7
2860
Søborg
CPV kode 98513310-8 - Hjemmehjælp
85000000-9 - Sundhedsvæsen og sociale foranstaltninger
85141210-4 - Hjemmesygepleje
85300000-2 - Sociale foranstaltninger og hermed beslægtet virksomhed
85311100-3 - Forsorg for ældre
98514000-9 - Husligt arbejde
Udbudsform Offentligt/åbent udbud
SMV venligt Nej
Kontaktperson Klaus Hansen
Kontakt E-mail: kontakt@tohv.dk
Telefon: +45 53643290
Modtagers firmanavn Gladsaxe Kommune
Adresse for modtagelse af tilbud Rådhus Allé 7, 2860 Søborg, Att. Indkøbskontoret